پایان مهلت قانونی ثبت نام برای نامزدی فدراسیون دوومیدانی

وزارت ورزشی ها؛شیفتگان خدمت!

مهلت قانونی برای ثبت نام نامزدی در فدراسیون دوومیدانی به پایان رسید و در یک اتفاق عجیب 18 نفر برای نشستن روی این صندلی ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۹۶۷۱

18 نفری که در بین آنها مثل همیشه اسم افشین داوری و البته شروین اسبقیان هم به چشم می‌خورد. اتفاقی تکراری که خود ورزشی‌ها را هم خسته کرده است.به قول یکی از پیشکسوتان در فدراسیون‌های توپ و توری، وزارت ورزش چرا انتخابات را برگزار می‌ کند؟ آنها بیایند به جای این که یک نفر را انتخاب کنند،نفرات خودشان در فدراسیون‌ها را انتصاب کنند تا این همه وقت دیگران را نگیرند و باعث از دست‌رفتن اعتبار فدراسیون‌ها نشوند!
افشین داوری تا همین چند هفته پیش سرپرست فدراسیون والیبال بود؛ دم دستی ترین گزینه برای این که در قاموس سرپرست روی صندلی تکیه بزند. او البته تلاش زیادی کرده تا رئیس یکی از فدراسیون‌ها شود و ظاهرا اصلا برایش فرق نمی‌کند سکان کدام فدراسیون را در دست بگیرد.
اما این علاقه مدیران و حتی کارمندان وزارت ورزش و جوانان برای ریاست از کجا نشات می‌گیرد؟ افشین داوری که خودش ریاست فدراسیون دوومیدانی را برعهده داشته حالا شاید برای این انتخابات بتواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما دیگر گزینه‌ها چطور؟گزینه‌هایی که همیشه پیشقدم هستند و حتی به انتقادات واکنشی هم نشان نمی‌دهند.
اما از اسبقیان، جدی ترین رقیب داوری برای ریاست هم نباید غافل شد.او که در حال حاضر مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی است، در مجامع انتخاباتی مختلفی متحمل شکست شده است و باید از او پرسید اولا به چه دلیلی می‌خواهد پست فعلی اش را در وزارتخانه ترک کند و دوم این که چه دلایلی برای نامزد شدن در انتخابات فدراسیون دوومیدانی دارد؟
بهتر بود وزارت ورزش و جوانان راه مناسبی برای این شکاف بزرگ پیدا می‌کرد. شاید از دید آنها هیچ مشکلی وجود نداشته باشد که یک نفر خارج از یک فدراسیون که تخصص کافی هم ندارد روی صندلی ریاستش بنشیند،اما از دید ورزشکارانی که در آن فدراسیون حضور دارند این،یکی از بدترین اتفاقات ممکن است.آقایان وزارتی و شیفته خدمت،آقای سلطانی فر،آیا واقعا در ورزش ایران قحط الرجال است که نفرات بدون تخصص وزارتی همیشه پای ثابت انتخابات فدراسیون‌های ورزشی هستند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها