بازگشت تیم ملی امید با دو شکست و یک تساوی

حمید استیلی: اردوی تدارکاتی مفیدی بود!

فدراسیون فوتبال از بازگشت شاگردان حمید استیلی پس از اتمام اردوی خارجی این تیم به تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۶۸

تیم ملی امید اواسط هفته گذشته برای انجام دو بازی دوستانه مقابل اندونزی و قطر کشور را ترک کرد. ابتدا در برابر اندونزی موفق به کسب یک تساوی شد اما در دومین دیدار، در دقایق پایانی برابر میزبان شکست خورد. شاگردان استیلی سپس راهی قطر شدند و برابر شاگردان فیلیکس سانچس به میدان رفتند که با حساب 2 بر یک تن به شکست دادند.
تیم ملی امید در حالی حدود ۴۵ روز دیگر کار خود را برای صعود به المپیک آغاز می‌کند که در سه بازی دوستانه خود با حضور تمام بازیکنان داخلی و خارجی نتوانست بردی را به دست آورد. با این حال حمید استیلی از عملکرد شاگردانش راضی است. سرمربی تیم امید بعد از شکست 2 بر یک مقابل قطر گفت: ما سه مسابقه تدارکاتی بسیار مفید برگزار کردیم که از هر نظر به ما کمک کرد. در همین بازی با قطر همان طور که سانچس، سرمربی تیم قطر هم در مصاحبه بعد از بازی اعلام کرد تیم ما سازماندهی مناسبی داشت، به‌خوبی توپ را از حریف گرفتیم و با دوندگی مناسب در زمین آنها، مالکیت را در اختیار داشتیم. به هر صورت بازی تدارکاتی برای مرور برنامه‌ها و آزمایش برنامه‌های تاکتیکی است. ما در سه بازی با سه آرایش و سیستم متفاوت بازی کردیم تا استراتژی درست و مناسب را انتخاب کنیم.
استیلی افزود: ما در این اردو به خواسته‌های خودمان رسیدیم و نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی کردیم. بازیکنان را در پست‌های مختلف مورد آزمایش قرار دادیم. مساله بعدی برای ما بالا بردن توان جسمی بازیکنان است که باید در فرصت کوتاه باقی مانده روی این موضوع کار کنیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.
اردوی بعدی تیم امید نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها