ترفندهایی که کمک می‌کنند کمد لباس‌مان مرتب‌تر باشد

با نظم و ترتیب یک جا نشسته!

کمد لباس از آن بخش‌های پنهان خانه است که چون کسی آن را نمی‌بیند احتمال دارد همیشه نامرتب باشد. نتیجه این نامرتب بودن هم سردرگمی ما موقع انتخاب لباس است. ترفندهای ساده‌ای وجود دارد که با کمک آن می‌توان کمد و کشوهای لباس را مرتب کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۸۸

یکی از کارآمدترین روش‌ها برای مرتب کردن کمد لباس را در این تصویر می‌بینید. این‌طوری دیگر هیچ لباسی زیر بقیه لباس‌ها پنهان نمی‌ماند و در یک نگاه همه گزینه‌ها روی میز است.

زیرپوش‌های مردانه و تاپ‌های زنانه به خاطر کم‌حجم بودنشان گاهی بین لباس‌های دیگر گم می‌شوند و موقعی که به آنها نیاز داریم در دسترس نیستند. برای حل این مشکل مثل این عکس می‌توانید از یک چوب لباسی و تعدادی حلقه کمک بگیرید و مشکل را برای همیشه حل کنید.

آویزهای مخصوص شال و روسری را راحت می‌توانید در بازار پیدا کنید، اما اگر نمی‌خواهید هزینه اضافی بکنید می‌توانید از یک چوب‌لباسی و تعدادی گیره لباس استفاده و روسری‌ها را به آن آویزان کنید. خوبی این روش این است که روسری‌ها از خطر چروک شدن هم در‌امانند.

خیلی وقت‌ها لباس‌ها از روی چوب رختی سر می‌خورند. برای حل این مشکل می‌توانید با یک تکه پارچه، نخ کاموا یا کش پول مانعی سر راه لباس‌ها درست کنید که از افتادن‌شان جلوگیری کند.

اگر تعداد کمدهایتان کم است می‌توانید از در آن هم استفاده کنید. وسایلی مثل حوله، کفش‌های روفرشی، کلاه، کیف و... را می‌توانید به در کمد آویزان کنید.

برای منظم شدن کمد مربوط به جوراب، لباس زیر، کش مو، کمربند و چیزهایی شبیه اینها می‌توانید از جعبه‌های کوچک مخصوص آن استفاده کنید. ساختن این جعبه‌ها با کارتن کفش یا هر نوع کارتنی که در خانه دارید کار ساده و کم دردسری است.

یک روش کارآمد برای کمدهایی که ارتفاع زیاد و عرض کمی دارند این است که دو میله برای چوب رختی تهیه کنید و به دیوار بزنید، اما اگر انجام چنین کاری برایتان سخت است می‌توانید با کمک حلقه‌های پلاستیکی یا زائده‌ای که روی درهای نوشابه است دو تا چوب رخت را به هم متصل و فضای کمد را دو برابر کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها