رقابت ۳۰۰ کشتی‌گیر در غیاب سرمربی تیم ملی

قهری در کار نیست، بچه بنا مریض بود

پس از غیبت غلامرضا محمدی در مسابقات قهرمانی کشور که خیلی‌ها از آن به‌عنوان قهر سرمربی یاد کردند این‌بار نوبت محمد بنا بود که در مسابقات قهرمانی کشور فرنگی‌کاران غایب باشد.
کد خبر: ۱۲۳۲۸۳۶

مسابقات انتخابی قهرمانی کشور که در خوزستان و با حضور 300 کشتی‌گیر برگزار شد بهترین فرصت برای شناخت جوان‌ها بود اما مشخص نیست که بنا به چه دلیل در این رقابت‌ها که می‌توانست برگ سبزی باشد برای جوان‌ها شرکت نکرد!
با حسن رنگرز، مدیر تیم‌های ملی کشتی تماس گرفتیم تا از او درباره این اتفاق سوال کنیم. سرپرست تیم‌های ملی در این باره گفت: «نوزاد محمد بنا شدیدا دچار بیماری شده بود و شرایط به‌گونه‌ای نبود که وی بتواند ناظر این رقابت‌ها باشد. سایر اعضای کیته فنی ناظر این رقابت‌ها هستند و سرمربی تیم ملی به‌دلیل بیماری فرزندش تنها غایب کمیته فنی است.»
از او سوال کردیم که آیا شایعه قهر سرمربیان تیم ملی در رشته آزاد و فرنگی به حقیقت نزدیک است یا خیر که رنگرز این واکنش را نشان داد: «چنین چیزی نیست. دلیلش را گفتم. در جریان غیبت آقای محمدی هم همان‌طور که خودتان هم خواندید ظاهرا ایشان کسالت داشته‌اند.»
او این را گفت و ادامه داد: «بخشی از ظرفیت‌های فنی ما درگیر رقابت‌ امیدهای جهان و ارتش‌های جهان است یا تعدادی از نفرات که غایب این مسابقات بودند یا سهمیه مستقیم جام تختی را دارند یا این‌که ترجیح می‌دهند برای کسب مجوز حضور در جام تختی در رقابت انتخابی شرکت کنند.»
وضعیت کشتی ایران در شرایطی که تقریبا 9 ماه به المپیک مانده اصلا رضایت‌بخش نیست. یعنی نمی‌توان با جدیت از این گفت که کشتی ایران حتما در این رقابت‌ها مدال طلا خواهد گرفت. این در حالی است که همیشه بار زیادی از مدال‌های ایران در مسابقات مهمی چون المپیک را کشتی و وزنه‌برداری به دوش می‌کشند و با این شرایط اصلا مشخص نیست که در المپیک چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها