سقوط از ساختمان در تهران

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: ساعاتی پیش یک جوان ۲۰ ساله بر اثر مصرف شیشه خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۳۵۷
سقوط از ساختمان در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در گفتگو با فارس گفت: ساعت ۱۱ امروز یک جوان ۲۰ ساله بر اثر استفاده از مواد روانگردان خودرا از طبقه چهارم ساختمانی در شرق تهران به پایین پرتاب کرد و فوت شد.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها