وداع پرسپولیسی‌ها با رئیس هیات‌مدیره

دیپلمات فوتبالیست‌ها رفت

جعفر کاشانی، کاپیتان و بازیکن سابق پرسپولیس و رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۶۴

کاشانی مثل دکتر عباس اکرامی فقید و دکتر امیرمسعود برومند از نسل شاهینی‌های فوتبال ایران بود؛ اما او بعد از انحلال شاهین خانه‌نشین نشد و به پرسپولس رفت تا سال‌ها در قلب دفاعی سرخپوشان بازی کند و دفاع تیم ملی را هم به نام خود بزند. او در دهه 50 بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال به وزارت خارجه رفت تا همه در فوتبال او را به نام دیپلمات فوتبالیست‌ها بشناسند.
کاشانی در دهه 70 باشگاه شاهین را در منطقه نارمک تهران بازسازی کرد و در سال‌های گذشته از اعضای ثابت هیات‌مدیره این باشگاه محسوب می‌شد.
او همچنین سابقه حضور در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد. چهره‌ای که در چند سال اخیر، ریاست هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس را به عهده داشت.
خبر فوت جعفر کاشانی در شرایطی مخابره شد که او قصد داشت برای تست‌های پزشکی به بیمارستان برود و متاسفانه در منزلش چشم از دنیا بست. او که به‌تازگی کمر خود را جراحی کرده بود، طی روزهای گذشته وزن شدیدی کم کرده بود و احساس کسالت داشت. خبر فوت کاشانی در شرایطی اعلام شد که همسرش در سفر کربلا حضور داشت.
کاشانی از معتمدان و مفاخر ورزش ایران بود و بزرگ‌تر پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شد. او همیشه یک جمله می‌گفت: «باید تیم‌‌های فوتبال ما جای خود را به باشگاه‌های ورزشی بدهند.»
او دیروز به استادش عباس اکرامی و دوستانش امیرمسعود برومند، ابراهیم آشتیانی و همایون بهزادی پیوست.
جام‌جم درگذشت این پیشکسوت محترم را به جامعه ورزش و به‌خصوص فوتبال تسلیت می‌‌گوید.
تشییع پیکر؛ شنبه
پیکر زنده‌یاد جعفر کاشانی ساعت 9صبح روز شنبه به باشگاه شاهین و ساعت 10 به ورزشگاه شهید شیرودی منتقل و بعد از تشییع در زمین شماره یک که روزی محل درخشش او بود،به بهشت‌زهرا انتقال داده می‌شود تا در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

تسلیت وزیر ورزش

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت جعفر کاشانی، پیشکسوت پرسپولیس را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش و فوتبال تسلیت گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها