فراوان شنیده‌اید که خبرنگاری و روزنامه‌نگاری بعد از معدن، دومین شغل سخت دنیاست. اجمالا بدانید که فی‌المثل اگر سنگ هم از آسمان ببارد باید صفحه روزنامه بسته شود ولو این‌که شما در سکرات موت باشید و قرار است چند لحظه بعد به دیدار جناب عزرائیل نائل شوید.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۱۷

اینها هیچ‌کدام مانع از این نمی‌شود که وظیفه روزنامه‌نگاری را از یاد ببرید و بروید پی کار خودتان! نمونه‌اش همین جناب علیزاده. حضرت‌شان به سبب ابتلای سرماخوردگی و گلودرد و مصرف دارو و چرک‌خشک‌کن و هزار و
یک جور کوفت و زهر مار دیگر، دیروز در مرزهای عالم هوشیاری قدم می‌زد و سیر آفاق و انفس!
استاد که برای غلبه بر گیجی و منگی حاصل از مصرف دارو، فنجان قهوه غلیظی هم به بدن زده بود، اما همچنان با چشمانی خمار و گیج مشغول انجام وظایف محوله بود تا بتواند سهم خود را در بخشی از صفحات فرهنگی امروز ادا کند.
خلاصه که در چنین شرایطی صفحات امروز تولید شده است. عجالتا این را هم بگوییم که گروه فرهنگی روز گذشته را به صورت کاملا مردانه سپری کرد و هیچ‌کدام از نسوان گروه حضوری نداشتند. یعنی که یعنی!
و اما بعد... علی آقای رستگار با آن قریحه و ذوق طنزش امروز هم رفته سراغ اتفاقات و حواشی و خاله‌زنک بازی‌ها و عَمومَردک بازی‌های حضرات سینمایی و از ترکیب این خبرها و حواشی، آش شله‌قلمکاری ساخته و در همین صفحه چپانده. استاد که در پیگیری و رصد و ترکیب اخبار و جزئیات سینمایی ید طولایی دارد، این اخبار را بعضا با تحلیل‌های خودش ترکیب کرده و حاصل کار شده یک گزارش خواندنی که می‌توانید در همین صفحه بخوانید. عجالتا این شما و این گزارش استاد رستگار.
ورق بزنید ببینید در صفحه 10 و 11 چه کرده‌ایم. اصل قضیه این بود که به ما خبر رسید قرار است نمایشگا‌هی از تجهیزات و ادوات منهدم شده داعش در تهران برگزار شود. حدس خودمان در هفته دفاع مقدس بود که هنوز خبرش اعلام نشده.
با این حال در جریان باشید که این ادوات در یک گوشه باغ‌موزه دفاع مقدس دپو شده و آماده برگزاری نمایشگاه هستند. همین هم قلابی شد تا ما دو صفحه‌ای دوبل برایتان ببندیم با همین موضوع.
اگر طالب دیدن ادوات غنیمتی داعش هستید اول این دو صفحه گزارش ما را بخوانید و بعد هم منتظر شوید تا خبر افتتاح این نمایشگاه بهتان برسد.
توی همین گروه فرهنگی خودمان که به‌جز یک نفر که هیچ علاقه‌ای به دیدن هر آنچه متعلق به داعشی‌جماعت باشد ندارد، الباقی بچه‌ها هم برایشان جالب بود که تجهیزات حضرات تروریست را از نزدیک ببینند. از اتاق فرمان اشاره می‌کنند فضا نداریم. تا فردا...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها