الهـــــام غفـــــــــوری، تهیه‌کننده که همراه همسرش سیروس مقدم، پنج فصل از مجموعه طنز پایتخت را تولید و پخش کردند، درصدد تهیه فصل جدید از پایتخت هستند. آنها تلاش می‌کنند اوایل آذر، این مجموعه را کلید بزنند تا بتوانند فصل جدید این سریال محبوب را که همیشه با اقبال مخاطبان رو‌به‌رو شده است، برای ایام نوروز آماده کنند تا از این طریق خنده را به لب مخاطبان بیاورند. اما در چند روز اخیر خبرهای ضد و نقیضی از سریال تلویزیونی پایتخت در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که ما برای کسب اطلاعات صحیح با الهام غفوری تماس گرفتیم تا مخاطبان را در جریان تازه‌ترین اخبار بگذاریم.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۸۵

الهام غفوری، در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد قرار است مهران احمدی در فصل جدید سریال تلویزیونی پایتخت در نقش عموی بهتاش بازی کند، به جام‌جم گفت: اصلا چنین موردی صحت ندارد. من نمی‌دانم چرا برخی خبرنگاران خبرها را به اشتباه منتشر می‌کنند و دلیل این همه اشتباه از کجا نشات می‌گیرد.
وی ادامه داد: همان‌طور که قبلا هم تاکید کرده‌ام مهران احمدی در فصل جدید سریال پایتخت بازی می‌کند.
او همچون قبل نقش بهبود فریبا را به عهده دارد و به هیچ وجه قرار نیست نقش عموی بهتاش را بازی کند.
ضمن این‌که بعد از تماس خبرنگاری که به اشتباه چنین خبری را منتشر کرده است، اعلام کردم، خبر تازه‌ای از سریال پایتخت نیست و همچون قبل مراحل نگارش فیلمنامه ادامه خواهد داشت.
غفوری با اشاره به نگارش فیلمنامه توضیح داد: دوستان مشغول نگارش فیلمنامه هستند و تا به امروز هم 30 درصد فیلمنامه نوشته شده است. ان‌شاءا... آذر ماه، فصل ششم سریال پایتخت را کلید می‌زنیم.
محسن تنابنده همچون دیگر فصل‌های سریال پایتخت، سرپرست نویسندگان است و بعد از فوت خشایار الوند این بار سراغ آرش عباسی رفته است.
در این فصل از سریال پایتخت، قصه خانواده نقی معمولی از مازندران شروع می‌شود و در ادامه پایتختی‌ها از مازندران به جاهای دیگر سفر می‌کنند که حتما تماشای آن برای مخاطبان جذاب خواهد بود.
در این فصل از سریال پایتخت علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی حضور ندارد. با توجه به این‌که نقش برای خمسه داشت تکراری می‌شد و گروه نمی‌توانست شرایط جدیدی برای نقش به وجود آورد؛ این خسته‌کننده بودن برای آقای بازیگر باعث شد تا تصمیم به حذف این کاراکتر گرفته شود.
همچنین بهبود یا همان مهران احمدی در فصل دوم و سوم سریال پایتخت بازی کرده بود، اما در فصل‌های بعدی پایتخت شخصیت بهبود حذف و اعلام شد او نیست.
حال قرار است شخصیت بهبود در فصل ششم سریال پایتخت وارد قصه شود و همین شخصیت باقی بماند. علاوه بر آن مهران احمدی هم چندی پیش با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش، به بازگشت خود به جمع پایتختی‌ها واکنش نشان داد.
در فصل جدید سریال پایتخت همچون فصل‌های قبلی محسن تنابنده نقش نقی معمولی را به عهده دارد و ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، دوقلوها، بهرام افشاری و... بازی می‌کنند.

فاطمه عودباشی
رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها