مرد سابقه‌دار که هم محلی‌اش را با شلیک گلوله در محمدشهر کرج به قتل رسانده بود، با پریدن از پل عابرپیاده به زندگی‌اش پایان داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۳۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بامداد 29 تیر امسال یکی از ماموران کلانتری محمد‌شهر در تماس با شمس‌الدین جلیل پیران، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی کرج او را در جریان تیراندازی منجر به قتل مرد 35 ساله‌ای قرار داد. او همراه تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز در بیمارستان حاضر و معلوم شد این مرد ساعات پایانی شب قبل زخمی شده و از ناحیه شکم، گلو و دست هدف شلیک گلوله قرار گرفته، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است.
پرونده این جنایت در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی کرج تشکیل و تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد. در جریان تحقیقات با شناسایی خانواده مقتول معلوم شد او مصطفی نام دارد و شب گذشته سوار خودروی پژو پارس خود بوده تا به خانه‌شان در حوالی بلوار دشت بهشت محمد‌شهر برود که هدف گلوله قرار گرفته است.
ماموران در تحقیقات بعدی متوجه شدند مقتول فردی سابقه‌دار بوده و این فرضیه پلیسی که او قربانی تسویه‌حسابی شخصی و انتقامگیری شده باشد، قوت گرفت. ماموران برای یافتن ردی از متهم به قتل فراری به محل تیراندازی در بلوار دشت بهشت محمد‌شهر اعزام شدند و به تحقیق از اهالی پرداختند که معلوم شد آنها قاتل تیرانداز را دیده‌اند که سوار خودروی مقتول شده و فرار کرده است. ماموران همچنین به بازبینی از فیلم مغازه مبل‌فروشی در همان محل پرداختند که صحنه جنایت را ثبت کرده بود. آنها در بازبینی این فیلم متوجه شدند در شب جنایت سه جوان در محل قتل مشروب مصرف می‌کردند که قاتل از ترک موتوری پیاده و در حالی که کوله‌پشتی همراهش بوده به آنها نزدیک شده است. با آنها حرف زده و بعد ترک موتور ‌سوار شده و رفته است. بعد از آن مقتول که همراهش پسر جوانی بوده وارد محله‌شان می‌شوند. در ادامه مرد موتورسوار دوباره به محل باز می‌گردد و به سمت خودروی متوقف شده مقتول در خیابان می‌رود. در این مرحله قاتل سلاح کلت را از کوله‌پشتی بیرون آورده و تیری به دست راننده پژو شلیک می‌کند که باعث ترس جوان همراه او شده و وی از خودروپیاده می‌شود و فرار می‌کند. راننده زخمی از خودرو پیاده و بعد از آن مرد تیرانداز دوباره به او شلیک می‌کند که وی از ناحیه شکم زخمی می‌شود، دستانش را روی شکمش می‌گذارد و با نزدیک شدن به سه جوان مست حاضر در محل از آنها کمک می‌خواهد که این افراد توجهی نمی‌کنند. در همان موقع مرد تیرانداز سومین تیر را به او شلیک می‌کند و بعد از آن‌که مرد زخمی در خیابان می‌افتد، سوار خودروی او شده و فرار می‌کند. مردم با شنیدن تیراندازی به خیابان می‌آیند و جوان زخمی به بیمارستان منتقل می‌شود و در همان موقع سه جوان مست هم فرار می‌کنند.
در جریان تحقیقات معلوم شد مرد تیرانداز هم دارای سوابق کیفری بوده و نامش آرش است. او هم‌محلی مقتول بوده که ماموران برای یافتن او به خانه‌اش می‌روند که او آنجا نبوده و به مکان نامعلومی رفته بود. این در حالی بود که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، قاتل و مقتول با هم چند مرحله درگیری و دعوا داشته‌اند و همین باعث کینه و اختلاف میان‌شان شده است. در ادامه تحقیقات پلیسی خودروی سرقتی مقتول که اطراف شهر فردیس بدون سرنشین رها شده بود کشف شد، اما پلیس همچنان در جست‌وجوی آرش و سه شاهد فراری از صحنه جنایت بود تا این‌که چند روز پیش ماموران مطلع شدند آرش فوت کرده و خانواده‌اش با حضور در پلیس آگاهی تهران بزرگ جسد او را برای دفن وی تحویل گرفته‌اند. با هماهنگی قضایی ماموران از دفن وی جلوگیری کردند و جسد او برای تایید هویتش به پزشکی قانونی کرج منتقل شد. در ادامه بررسی‌ها معلوم شد این جسد متعلق به همان قاتل فراری است. براساس گزارش پلیس تهران، آرش شامگاه 28 تیر امسال، خود را از پل عابری به پایین پرت کرده و به زندگی‌اش خاتمه داده است.
در تحقیقات بعدی ماموران چند روز پیش سه شاهد فراری از صحنه جنایت که احتمال همدستی آنها با قاتل وجود داشت را شناسایی و بازداشت کردند. برای این سه نفر به اتهام شرب خمر و معاونت در قتل عمدی قرارقانونی صادر شد. کوله‌پشتی و سلاح کلت مورد استفاده قاتل در این جنایت هنوز کشف نشده و پلیس در حال بررسی این موضوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها