اعتماد کالدرون به سیدجلال

کنعانی‌زادگان در فهرست سیاه مربی؟

محمد حسین کنعانی‌زادگان در فهرست مازاد پرسپولیس قرار نگرفته است. در دو سه روز گذشته شایعات زیادی در این باره مطرح بوده و حتی بعضی از رسانه‌ها نوشته‌اند کنعانی‌زادگان در فهرست خروجی باشگاه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۸۵

خبرهای رسیده از داخل باشگاه اما حکایت از این دارد که او فقط نیمکت‌نشین شده و قرار نیست به فروش برسد.
کالدرون به طور کلی در پروسه جذب کنعانی‌زادگان نبود. وقتی فصل گذشته تمام شد، یکی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس که احتمالا مهدی نبی نبود، تلفنی با این بازیکن صحبت کرد و بعد دیدار رودررو با هم داشتند و در پایان مذاکرات، دو طرف به توافق رسیدند که همکاری کنند و کنعانی‌زادگان هم قراردادی داخلی امضا کرد. وقتی کالدرون به پرسپولیس آمد به او گفتند، این بازیکن ملی‌پوش را جذب کرده‌اند و به تمرینات ملحق می‌شود. در واقع مربی آرژانتینی اصلا در جریان جذب این بازیکن نبود. کالدرون نگاهی به سن و سال سیدجلال انداخت و بعد هم نگاهی به سن و سال کنعانی‌زادگان. او به این نتیجه رسید که کنار شجاع خلیل‌زاده بهتر است کنعانی‌زادگان را بازی دهد. به این ترتیب سیدجلال حسینی نیمکت‌نشین شد.
کالدرون در بازی‌های دوستانه از محمد حسین استفاده کرد. عملکرد او اما اصلا خوب نبود. این مسأله باعث شد تا کالدرون کم‌کم به این نتیجه برسد که بهتر است کنعانی‌زادگان را بازی ندهد و دوباره سیدجلال را در ترکیب بگذارد. او حالا به تیم دومش منتقل شده و حسینی در بازی اخیر تیمش در ترکیب بود و کنار دست شجاع بازی کرد. کالدرون هم صحبت‌های لازم را با کاپیتان با تجربه تیمش داشته و به او گفته که در فصل جدید گزینه اصلی‌اش در خط دفاعی خواهد بود.
در واقع نام کنعانی‌زادگان در فهرست سیاه کالدرون قرار گرفته و قرار نیست اصلا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. او اعتمادش را نسبت به این بازیکن از دست داده ولی این‌طور نیست که نامش را در فهرست مازاد پرسپولیس قرار داده باشد. بعد از جذب او خیلی شایعات به راه افتاد که سیدجلال نیمکت‌نشین می‌شود. این مسأله باعث انتقاد هواداران هم شد چون به حسینی علاقه زیادی دارند منتهی خود کنعانی‌زادگان خیلی زود دوباره مدافع با تجربه را به‌ترکیب بازگرداند تا صدای اعتراض هواداران هم بخوابد.

واکنش کنعانی‌زادگان به شایعات

حضور نیافتن محمدحسین کنعانی‌زادگان در بین نفرات اصلی پرسپولیس در بازی دوستانه با گل‌گهر باعث شد این شایعه در فضای مجازی مطرح شود که گابریل کالدرون از عملکرد او رضایت ندارد و نام این بازیکن را در فهرست مازاد قرار داده است. این شایعه با واکنش مدافع تیم ملی همراه شد. کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با تسنیم در این مورد گفت: نمی‌دانم هدفشان از پرداختن به این مسأله چه بوده و الان هم قصد صحبت کردن در این مورد را ندارم. می‌خواهم بدون حاشیه کارم را انجام دهم. هواداران مطمئن باشند در پرسپولیس خواهم ماند، چرا که تازه به خانه برگشته‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها