درست است که یک روز میانی هفته بود، درست است که با جمعه ماقبل و مابعد خودش فاصله لازم را رعایت کرده بود و خیلی از درست است‌های دیگر،‌ دیروز را حسابی میان روزهای هفته گذشته متفاوت کرده بود.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۸۷

سوای از این‌که عطر دلنشین یکی از بزرگ‌ترین عیدها در شهر پیچیده بود و هر جا می‌رفتی بازار تبریک عید و موضوع فوق استراتژیک قربانی در صدر بحث‌ها قرار داشت، یکشنبه این هفته را تبدیل به پنجشنبه‌ترین یکشنبه دنیا تبدیل کرده بود، چرا این‌قدر ذوق کرده‌‎ایم؟! خب التفات دارید که روزهای تعطیل برای ما روزنامه‌چی‎‌ها، روزهای ماقبل تعطیل است. فی‌المثل اگر همه ملت، جمعه‌ها تعطیلند، ما روزنامه‌چی‌ها روز جمعه سر کاریم و تعطیلی ما روز پنجشنبه است. حالا به همان قاعده اگر همه ملت روز دوشنبه تعطیلند، روز دوشنبه سر کاریم و روز قبلش تعطیل هستیم. روی همین حساب، یکشنبه گذشته ما تبدیل به پنجشنبه‌ترین یکشنبه تاریخ شده بود... و اما بعد!
بعد از شلتاق‌هایی که نسوان گروه در ستون پشت صحنه روز شنبه داشتند و روز جمعه را حسابی دور خودشان تبدیل به روز زنانه فرهنگ و هنر کرده بودند، خدمت شما عارضیم که فرهنگ و هنر جام‌‎جم، روز گذشته مردانه‌ترین روز خود را سپری کرد. استاد رستگار با صدای آلن دلونی سرماخورده (آدم وسط چله تابستان سرما می‌خورد؟!)، صابرخان محمدی که فی‌الحال تا گردن در مانیتورش فرورفته و محمدصادق علیزاده که عرقش خشک نشده، هول هولکی خودش را به تحریریه رسانده، جملگی مشغول رتق و فتق امورند. بماند که صفحه 12 امروز هم با استاد کیکاووس زیاری است که البته شرف حضور ندارند.
بریم در صفحات ببینیم چه خبر است. حالا درست است گفتیم دیروز یک روز مردانه بود، اما خب بعضی خبرنگاران پرتلاش گروه حضور نامحسوس داشتند. یکی‌اش همین ساناز قنبری که در صفحه 11 با یک گزارش از پیش آماده‌شده، فیلم «قسم» ساخته محسن تنابنده را برده زیر تیغ نقد.
در صفحه 9 هم رفته‌ایم سراغ یک ویدئوی جنجالی. احتمال قریب به یقین شما هم فیلم نزاع لفظی اخیر یک عضو شورای شهر ارومیه با شهردار این شهر را دیده‌اید. این وسط اما قضیه به نام زبان فارسی و این چیزها سند خورده. حالا بچه‌های فرهنگی جام‌جم که حفظ وحدت اقوام ایرانی برایشان خط قرمز اصلی است، رفته‌اند سراغ موضوع و به یافته‌های جدیدی از این دعوا دست پیدا کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها