مرد 30 ساله که برسر انتقال پدر بیمارشان به بیمارستان با برادر کوچک‌ترش دعوا کرده و گوش او را گاز گرفته بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .
کد خبر: ۱۲۱۹۸۴۶

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش مرد 27 ساله تبعه افغان با حضور در شعبه 15 دادسرای ناحیه پنجم تهران از برادرش به اتهام سوء‌قصد و بریدن گوش وی شکایت کرد.
با دستور بازپرس سعید احمد بیگی، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد. در این مرحله شاکی به افسر تحقیق گفت: من همراه برادر و پدرم و دیگر اعضای خانواده در کن و سولقان زندگی می‌کنیم. روز حادثه پدرم بیمار بود و من به خاطر این‌که کار داشتم نمی‌توانستم او را به بیمارستان ببرم. از برادر 30 ساله‌ام خواستم که پدرمان را به بیمارستان ببرد که او کارش را بهانه کرد. با هم دعوایمان شد و این درگیری از خانه به کوچه کشیده شد. در ادامه این دعوا بعد از آن‌که به‌شدت مرا کتک زد و به من حمله‌ور شد، یکی از گوش‌هایم را با دندانش گاز گرفت و باعث شد که من دچار آسیب شوم. با صدای داد و فریاد و کمک‌خواهی‌ام همسایه‌ها سر رسیده و مرا از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل کردند. چند هفته‌ای در بیمارستان بودم اما خانواده‌ام سراغم نیامدند. حتی با خانه‌مان تماس گرفتم اما کسی به‌درستی پاسخگو نبود.
چند روز پیش که از بیمارستان مرخص شدم و به خانه‌مان بازگشتم، متوجه شدم در این مدت پدرم که از طریق همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شده بود در بیمارستان فوت شده و خانواده‌ام مشغول مراسم ختم و خاکسپاری‌اش بوده‌اند. شاید اگر برادرم آن دعوا را راه نمی‌انداخت و این چنین به من آسیبی نمی‌زد و پدرم را برای درمان زودتر به بیمارستان می‌رساندیم او اکنون زنده بود .
این در حالی بود که پزشکی‌قانونی اعلام کرده که آسیب جدی به گوش شاکی وارد شده و باید مدت زیادی تحت درمان قرار بگیرد . ماموران با جمع‌بندی این اطلاعات و شکایت شاکی، با توجه به این‌که برادر بعد از حادثه متواری شده است، تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها