مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با جام‌جم:

تیم قدرتمندی برای فصل آینده داریم

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اردوی سرخپوشان در ترکیه اضافه شد تا تمرینات تیم و شرایط بازیکنان را زیر نظر بگیرد. او برای انجام امور مالی در تهران مانده بود و در همین مدت توانست با چهار بازیکن جوان عقد قرارداد کند و وحید امیری را به پرسپولیس بیاورد.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۳۲

تمدید قرارداد با بشار رسن و همچنین فسخ قرارداد سروش رفیعی و شایان مصلح از دیگر فعالیت‌های عرب در تهران بود.
او حالا در ترکیه است و همراه سرخ‌ها امشب به تهران برمی‌گردد، اما عرب در مورد شرایط این تیم به جام‌جم گفت: فکر می‌کنم همه از تیمی که داریم، راضی باشند. بهترین امکانات، اردوی خارجی، تمدیدقرارداد با بازیکنان و جذب یار در پست‌هایی که تیم احساس نیاز می‌کرد را در برنامه گذاشتیم و تا جایی که من می‌دانم، کادرفنی نیز از شرایط به وجود آمده احساس رضایت می‌کند. عرب اضافه کرد: همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین مشکل ما، جذب یک مهاجم هدف است. در این مورد منتظر آن هستیم تا بررسی‌های گابریل کالدرون و سایر مربیان تیم به اتمام برسد و یک نفر را به ما معرفی کنند. هر وقت این اتفاق رخ بدهد، ما نیز شرایط جذب این بازیکن را فراهم می‌کنیم. کالدرون یک مربی بادانش و باهوش است که در طول فصل شایستگی‌های خود را نشان می‌دهد.
او در مورد جدایی سروش رفیعی و شایان مصلح افزود: ما به کالدرون گفتیم هر تصمیمی که دوست دارد و فکر می‌کند درست است، در مورد شرایط تیم اتخاذ کند. او نیز بدون این‌که از کسی توصیه‌ای قبول کند، کار خودش را انجام داد. ما نگفتیم این بازیکن را حذف کن و آن بازیکن را نگه‌دار. خودش تصمیم گیرنده بود. مثلا زمان تمدیدقرارداد با شایان مصلح، ما با دو موضوع مواجه بودیم؛ اول این‌که محمد انصاری گفت می‌خواهد لژیونر شود و در ثانی باشگاه کورتریک اصلا بر سر ادامه فعالیت محمد نادری با ما راه نمی‌آمد. از این رو اگر شایان را از دست می‌دادیم، اوضاع بدتر می‌شد. همان زمان با مصلح تمدیدقرارداد کردیم تا کالدرون برای شروع تمرینات با کمبود بازیکن مواجه نشود.
عرب ادامه داد: سروش رفیعی نیز با باشگاه قرارداد داشت، اما دست کالدرون برای انتخاب بازیکنانش باز بود. من که تصمیم‌‌گیرنده نبودم تا بگویم این بازیکن باید بماند. وظیفه من بود که تیم را تحت نظر کالدرون ببندم و همین کار را هم انجام دادم. دیگر به باقی مسائل و صحبت‌هایی که از طرف این دوستان مطرح شد، کاری ندارم. باور کنید نه بنده و نه شخص آقای کالدرون از این اتفاق خوشحال نیستیم و قصد و غرضی هم در کار نبود، فقط این‌که به سرمربی تیم‌مان حق دادیم بازیکنانی را که می‌خواهد در تیمش داشته باشد.
مدیرعامل پرسپولیس در نهایت گفت: تلاشم این است که تیم در بهترین شرایط ممکن به لیگ برگردد. ما هر طور که بود، بشار رسن را در پرسپولیس حفظ کردیم، بازیکنان دیگر را هم همین طور. از سوی دیگر، با جذب وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و جوانانی که به تیم مان پیوستند، قدرتمند شدیم و فصل خوبی را متصور هستیم. اجازه ندادم حاشیه‌ای به کادرفنی و بازیکنان وارد شود، هر چند به باشگاه فشار زیادی وارد آمد، ولی تلاش مان این بود که نگذاریم در این میان، هواداران نسبت به آینده تیم و باشگاه ناامید شوند. هرگز کالدرون را تحت فشار قرار ندادیم و چیزی را به او تحمیل نکردیم تا با روحیه‌ای خوب و اختیارات کامل، تیمش را
آماده لیگ کند. ان‌شاءا... بعد از اردوی ترکیه، وضعیت بهتر از اینها هم خواهد شد.

کاوه علی اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها