اعضای باند سرقت مسلحانه که مرد دامداری را به خاطر سرقت یک راس گوسفند کشته بودند، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شدند. یکی از اعضای باند هنگام فرار از دست پلیس از پنجره سقوط کرد و جان باخت.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۰۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده با گزارش قتل مردی در یکی از محله‌های هشتگرد به پلیس در دستور کار ماموران جنایی قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل قتل در تحقیقات دریافتند که مقتول دامدار بوده که در جریان درگیری با دزدان گوسفند با شلیک گلوله آنها از پا درآمده است.
بررسی‌های بیشتر در محل قتل نشان داد قاتلان سه مرد بودند که با یک دستگاه پراید به محل جنایت آمده و یک راس گوسفند سرقت کرده بودند. گزارش کارشناسان تشخیص هویت هم نشان داد اسلحه عاملان جنایت از نوع وینچستر بوده است.
با انجام تحقیقات مقدماتی در محل قتل، جسد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای رازگشایی از جنایت را زیر نظر بازپرس ویژه قتل آغاز کردند.
ماموران در جریان تحقیقات ردپای یک باند سرقت مسلحانه را در این ماجرا به دست آورده و سه عضو اصلی باند را شناسایی و دو نفر از آنها را دستگیر کردند. سومین متهم وقتی خود را در دام پلیس دید، قصد فرار داشت که از پنجره سقوط کرد و جان باخت.
در ادامه مشخص شد، همسر یکی از متهمان نیز با آنها همدستی داشته که او هم قبل از فرار دستگیر شد.
متهمان در بازجویی‌ها به قتل مرد دامدار اعتراف کرده و گفتند: پس از سرقت قصد فرار از محل را داشتیم که مقتول متوجه شد و سد راهمان شد. ما هم به خاطر این‌که خود را در خطر دستگیری می‌دیدیم، به سمت او شلیک کردیم که باعث مرگش شد.
ماموران که احتمال می‌دادند اعضای این باند مرتکب جرایم دیگری هم شده باشند، به بازجویی از آنها ادامه دادند که متهمان لب به اعتراف باز کرده و به پنج فقره سرقت مسلحانه دیگر در فردیس، کرج و هشتگرد اعتراف کردند.
سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره به جام‌جم گفت: متهمان با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار گرفتند و بازجویی‌ها برای کشف جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد. این در حالی است که پرونده قتل مشابه دیگری در هشتگرد پیش روی پلیس است که احتمال می‌رود توسط اعضای این باند به وقوع پیوسته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها