سرپرست پلیس فتا لرستان از دستگیری رمال فعال در فضای مجازی خبر داد و گفت: بیشتر قربانیانی که مورد بزه توسط مجرمان سایبری در قالب دعانویسی و کلاهبرداران رمال قرار می‌گیرند، بانوان هستند.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۷۳
دستگیری رمال فعال در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ آرش ابراهیمی گفت: با رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا کوهدشت، گرداننده یکی از کانال‌های تلگرامی که به بهانه فالگیری از شهروندان کلاه‌برداری می‌کرد، شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شد اما زمانی که در مقابل ادله موجود قرار گرفت لب به اعتراف گشود و از اعمال خود ابزار پشیمانی کرد.

سرپرست پلیس فتا استان بیان کرد: بیشتر قربانیانی که مورد بزه توسط مجرمان سایبری در قالب دعانویسی و کلاه‌برداران رمال قرار می‌گیرند بانوان هستند.

وی ادامه داد: عدم اطلاع و آگاهی کافی از تهدیدات حوزه سایبری توسط برخی از شهروندان باعث شده تا کلاهبرداران در قالب دعانویسی و رمالی دکان هایی برای خود باز کرده و از این طریق ثروت‌اندوزی کنند.

ابراهیمی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده صفحاتی با مضمون رمالی و دعانویسی می‌توانید آن از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها