559 خودروی مزاحم توقیف شدند

خط و نشان برای «دور دور»

«پلیس پایتخت اجازه نمی‌دهد برخی رانندگان با دور دور، آلودگی صوتی و مزاحمت برای نوامیس ایجاد کرده و آرامش و آسایش جامعه را بر هم بزنند.»
کد خبر: ۱۲۱۰۵۱۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رئیس پلیس تهران بزرگ دیروز در جمع خبرنگاران حاضر شد تا با اعلام این خبر به تشریح طرح پلیس برای برخورد با رانندگان متخلف بپردازد. سردار حسین رحیمی با اشاره به ادامه این طرح اظهار کرد: برخورد با تخلفات و ایجاد مزاحمت برای شهروندان جزو مواردی است که پلیس به جدیت آن را انجام خواهد داد.
وی افزود: با توجه به اوج گرفتن مزاحمان خیابانی یا همان دور دورکنندگان در برخی نقاط شهر و تماس‌های مکرری که شهروندان با پلیس برقرار کرده‌اند ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از سه شب گذشته برخورد با مزاحمان خیابانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به نتایج اجرای این طرح در سه روز گذشته گفت: در سه روز گذشته ۵۵۹ دستگاه خودروی مزاحم به‌دلیل ارتکاب تخلفاتی همچون مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی، دور دور و... توقیف، ۱۸۸۳ خودرو نیز اعمال قانون شده و ۱۳ نفر در این زمینه دستگیر شدند.
رحیمی درخصوص چگونگی برخورد پلیس با رانندگانی که اقدام به دور دور و مزاحمت برای شهروندان می‌کنند، گفت: جلسه‌ای با رئیس دادسرای ارشاد داشتیم و قرار شد کسانی که با رفتار خارج از شوون خود باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شوند،در صورت تکرار خودشان نیز بازداشت شوند. مزاحمان شهروندان و دور دورکنندگان در مرحله اول خودروشان یک هفته توقیف می‌شود، اما اگر دوباره مرتکب جرم شوند علاوه بر توقیف خودرو خودشان نیز بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ پرسشی درباره فعالیت برخی سفره خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های لوکس اظهار کرد: در دو هفته اخیر قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌هایی که اقدام به پخش موسیقی‌های غیرمجاز و برگزاری مراسم‌ خاص کرده بودند، شناسایی شده و در مجموع ۵۴۷ واحد قهوه‌خانه پلمب شده و ۱۱ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص توقیف موتورسیکلت‌ها اعلام کرد: تمام وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت فاقد شماره و پلاک حرکتشان خلاف قانون است و توقیف خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها