«بهارات» جدیدترین فیلم سلمان خان، با افتتاحیه بسیار خوب و بالای 96 کروری نمایش عمومی اش را در هند شروع کرد. این درام تاریخی دوره‌ای که به مناسبت جشن‌ها و تعطیلات عید فطر روی پرده رفت با هزینه‌ای بالا تولید شده است، اما سازندگان فیلم هنوز رقم دقیق هزینه تولید آن را اعلام نکرده اند.
کد خبر: ۱۲۱۰۵۰۴

کاترینا کیف، دیشا پادانی و جکی شروف هم در بهارات بازی دارند و علی عباس ظفر کارگردانش است. وارون دهاوان بازیگر موفق جوان بالیوودی و تابو چهره سرشناس دهه هشتاد میلادی، در این فیلم به عنوان بازیگران مهمان در نقش های کوتاهی ظاهر شده اند.
بهارات همزمان با هند در سینماهای عربستان سعودی هم اکران شد. تمام کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و استرالیا هم فیلم را اکران عمومی کردند. یک هفته قبل از نمایش عمومی بهارات، سلمان و علی عباس ظفر چند سکانس آن را کوتاه کردند تا فیلمی روان‌تر به تماشاگران ارائه شود. گفته می‌شود فیلم که نزدیک سه ساعت بود، حدود 20 دقیقه کوتاه شده است. همزمان با نمایش عمومی بهارات، سلمان خان خبر داد «انشاا...» او هم برای ایام تعطیلات عید فطر سال 2020 اکران عمومی خواهد شد. این فیلم را سانجی لیلا بانسالی کارگردانی می‌کند.
داستان بهارات درباره جوانی است که زندگی او از 18 سالگی تا 70 سالگی دنبال می شود. این داستان، از زمان استقلال هند از استعمار بریتانیای کبیر آغاز و تا زمان حال ادامه پیدا می کند. سلمان خان برای بازی در این نقش، زیر دست گریمور رفت و حدود سی سال پیرتر شد./ ایندیا اکسپرس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها