افشاگری امید روانخواه در جام‌جم درباره فساد مالی در لیگ دو

زنگ زدند به بازیکنم پیشنهاد سکه و پول دادند

در فوتبال ایران و به‌ویژه لیگ‌های پایین‌تر اتفاقات عجیب و غریب زیاد می‌افتد. حتما تا به حال بارها درباره پیشنهادهای رشوه و تبانی و شرط‌بندی و... در این لیگ‌ها چیزهایی شنیده‌اید. امید روانخواه از جمله کسانی است که روایت‌های زیادی در این باره دارد. او حالا در گفت‌وگو با جام‌جم هم دست به افشاگری در این باره می‌زند. امید که در حال حاضر در لیگ دو و باشگاه نیروی زمینی کار می‌کند از تماس‌های پشت پرده با بازیکنانش خبر می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۲۱

آقا امید ماجرای تماس با بازیکنان شما از سوی رقبا صحت دارد؟
بله، البته یکی دو تا نیست. ما ماجراهای زیادی داریم. تیم من یعنی نیروی زمینی از نظر مالی شرایط خوبی ندارد. فلسفه باشگاه ما هم مشخص است. سرباز بگیریم و بازی کنیم. روز اول خیلی‌ها فکر کردند ما برای بقا آمدیم، ولی کار به جایی رسید که با 40 گل زده بهترین خط حمله لیگ را مال خود کردیم. حتی آمار بیشترین پاس سالم هم برای تیم ماست. میانگین سنی تیم هم پایین است. هر هفته هم که می‌گذرد بهتر می‌شویم. متاسفانه بعضی باشگاه‌ها با بازیکنان من تماس می‌گیرند. با یکی از بازیکنانم تماس گرفتند و گفتند سال بعد اینقدر پول به تو می‌دهیم، خدمتت تمام شد به باشگاه ما بیا! دوباره زنگ زده‌اند که ما به شما سکه و پول می‌دهیم فلان بازی فلان کار را کن. حتی به کادر فنی و دستیاران من زنگ زدند که 20،30 میلیون می‌دهیم و فلان بازیکنان را از ترکیب بیرون بیاورید.
اینها را اطلاع هم داده‌اید؟
به باشگاه اطلاع داده‌ایم. یک روز دغدغه ما مسائل داوری بود، ولی الان می‌گویم درود به شرف داوران. برای 160 هزار تومان بهترین قضاوت را می‌کنند، ولی متاسفانه در هفته آخر خیلی اتفاقات در لیگ دو می‌افتد.
ماجرای شرط‌بندی‌ها هم صحت دارد؟
بله، متاسفانه ناهنجاری‌ها در لیگ یک تبدیل به هنجار شده است. راحت روی نتایج شرط‌بندی می‌کنند. به خاطر منافع خودشان منافع تیم را از بین می‌برند. متاسفانه این اتفاقات در لیگ دو و یک می‌افتد. باید بپذیریم که فوتبال ما در سلامت نیست و اوضاع آن در آینده بد خواهد شد. امیدوارم مسؤولان واقعا مانع این اتفاقات شوند یا نظارت در لیگ‌های پایین‌تر را بیشتر کنند.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها