مراسم لاروس صبح دیروز در شهر موناکوی فرانسه برگزار شد تا بهترین ورزشکار سال 2018 انتخاب شود. قهرمانی در دو گرند اسلم پیاپی و رسیدن به رتبه یک تنیسورهای مرد جهان بعد از دو سال موجب شد نواک جوکوویچ صرب به‌عنوان بهترین ورزشکار سال 2018 انتخاب شود.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۹۴

به گزارش ایسنا، جوکوویچ پس از دریافت این جایزه اعلام کرد پس از شکست در مسابقات رولان گاروس در سال 2016 قصد داشته برای همیشه از دنیای تنیس خداحافظی کند. او همچنین از همسرش نیز تشکر کرد و گفت: بدون او نمی‌توانستم این مسیر سخت را طی کنم. حمایت او زمانی که در شرایط سختی قرار داشتم و ابهام داشتم و نمی‌دانستم به بازی خود ادامه دهم یا نه، تاثیرگذار بود. جوکوویچ در پایان گفت: در این مدت درس‌های زیادی در رابطه با زندگی یاد گرفتم. اکنون می‌دانم در کجا قدرت، باور و انگیزه را برای ادامه دادن پیدا کنم.
در قسمت زنان نیز سیمون بایلز، ژیمناست آمریکایی به‌عنوان بهترین ورزشکار سال انتخاب شد. او در مسابقات جهانی ژیمناستیک در دوحه درخشید و چهارمدال طلا، یک نقره و یک برنز در بخش‌های مختلف گرفت. در بخش تیمی نیز تیم ملی فوتبال فرانسه به‌واسطه قهرمانی در جام جهانی روسیه به عنوان تیم برتر انتخاب شد. نائومی اوساکا هم جایزه شگفتی سال را از آن خود کرد. او در فینال تنیس اپن آمریکا توانست سرنا ویلیامز را شکست دهد و برای نخستین‌بار فاتح گرند اسلم شود. او در سال جدید باز هم درخشید، قهرمانی تنیس اپن استرالیا را به خود اختصاص داد و بانوی شماره یک جهان شد. از آرسن ونگر هم به‌دلیل 22 سال فعالیت در آرسنال تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها