امروز چی داریم؟

هنرمندان و راهیان نور دریایی

حالا خیلی‌ها می‌شناسندش و دوستش دارند، به‌واسطه خبرهایی که این چند روز درباره بیماری‌اش منتشر شد، خیلی نگرانش شدند و دست به دعا برداشتند تا استاد عبدا... فاطمی‌نیا، عالم مسلمان، استاد فقه و اخلاق و حدیث بهبود پیدا کند. این روحانی مجتهد خطیب، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتاب‌شناس است و در زمینه اخلاق و عرفان، حدیث و شعر عربی تحقیق دارد. امروز در همین صفحه محمدصادق علیزاده، دبیر گروه فرهنگ و هنر گزارشی درباره این عالم نوشته و زندگی، احوال و افکارش را بررسی کرده است. می‌توانید گزارش را بخوانید و با این مجتهد ایرانی که به اخلاق و بزرگواری نیز شهره است، بیشتر آشنا شوید.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۵۰

بسیج هنرمندان هم به‌تازگی جمعی از هنرمندان را به یک سفر برده، سفر راهیان نور دریایی است و هنرمندان را با منطقه جنوب و خلیج‌فارس آشناتر کرده است. همچنین آنها را با توانمندی‌های نظامی کشور روبه‌رو کرده و اقتدار ایران در برابر کشتی‌های خارجی و خلاصه همه آنچه که در خلیج‌فارس می‌گذرد را به نمایش گذاشته است. امروز در صفحه 10 رفتیم سراغ این اتفاق جذاب و به آن پرداختیم تا ببینیم هنرمندان چه نظری درباره این رویداد دارند و نتیجه سفر چه بوده است. آذر مهاجر رفته سراغ جعفر دهقان، بازیگر حاضر در این اتفاق و با او درباره مشاهداتش حرف زده است. دهقان هم مفصل همه چیز را توضیح داده و نتیجه‌اش هم شده یک مطلب جذاب و خواندنی.

گروه سینما هم رفته
سراغ موضوعی که برای عشق‌‌فیلم‌ها خیلی جذاب است. سینماهای مردمی برگزار‌کننده سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شده و می‌توانید برای حضور در آنها و تماشای فیلم‌ها برنامه‌ریزی کنید. ساناز قنبری با سینماداران تماس گرفته تا ببیند اوضاع سینماهای مردمی جشنواره از چه قرار است و چه تمهیدات و تجهیزاتی برای این ایام اندیشیده شده است. او با محمد قاصد اشرفی، رئیس‌کل انجمن سینماداران صحبت کرده است. البته همکارمان از سینماهای شهرستان غافل نشده و با منصور نورپور، مدیر سینمای قدس اصفهان هم حرف زده است. این مطلب در صفحه 11 منتشر شده است.
در صفحه 12 هم سینمای جهان با مطالب جذابی انتظارتان را می‌کشد. کیکاووس زیاری نگاهی انداخته به فیلم‌هایی که وکلا در آن نقش پررنگی دارند و داستان را رقم می‌زنند. نقش‌های به‌یاد‌ماندنی دادگاهی را بررسی کرده و گزارش خواندنی نوشته است. دیگر بخش‌های صفحه هم اختصاص پیدا کرده به خبرهای جذاب سینمای جهان و برایمان اخباری منتشر کرده از تازه‌ترین‌هایی که عشق‌سینماها می‌تــــوانند منتظرشان بمانند. از ترس با دراکولا گرفته تا سینمای همین هند خودمــان که با بالیوود‌بازی‌هایش در دنیای امروز جای خودش را باز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها