سومین قهرمانی پی در پی شیربچه‌های ایران

کاراته کاها بر بام جهان

کومیته تیمی مردان ایران در فینال مسابقات جهانی ترکیه را شکست داد و برای سومین‌بار بر بام دنیا ایستاد. روز گذشته بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته در اسپانیا به پایان رسید. مسابقاتی که در نهایت به قهرمانی کاراته کاهای ایران در کومیته تیمی منجر شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۹۷

در کومیته تیمی مردان که ابتدا با قرعه استراحت روبهرو بود پس از این قرعه در نخستین بازی به مصاف تیم ملی ارمنستان رفتند و با نتیجه 3 بر صفر در مجموع به پیروزی رسیدند.

ملیپوشان ایران در دومین دیدار خود به مصاف سنگال رفتند و این دیدار نیز با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان هروی به پایان رسید. ملیپوشان کومیته تیمی کشورمان در سومین دیدار با اردن روبهرو و با شکست دادن این تیم حریف ایتالیا در نیمهنهایی شدند.

شاگردان هروی که انگیزه بالایی برای فینالیست شدن داشتند توانستند ایتالیا را هم از پیش رو بردارند تا در دیدار نهایی مقابل ترکیه قرار بگیرند.دیداری سخت که در ابتدا با دو شکست برای ایران همراه بود؛ صالح اباذری نماینده ایران که نتوانست از سد رقیب خود عبور کند و بازی را 2 بر صفر واگذار کرد. در مسابقه دوم هم بهمن عسگری بازی را یک بر صفر باخت تا اوضاع کمی برای شاگردان هروی بهم بریزد. با این حال ذبیحا... پورشیب کاپیتان تیم ملی در سومین بازی با نتیجه 3 بر صفر برنده شد تا این شروعی باشد برای قهرمانی ایران در جهان. در ادامه این رقابت مهدی خدابخشی 4 بر صفر حریف خود را شکست داد و کار به تساوی کشید.

سجاد گنج زاده به عنوان آخرین نماینده وارد تاتامی شد و با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست داد تا تیم ملی ایران قهرمان این دوره از رقابتها شود.این سومین قهرمانی ایران در جهان است.سالهای 2014 و 2016 هم کاراته کاها موفق شده بودند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها