روز جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ‌برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است. این بازی حساسیت زیادی دارد و از همین حالا کری‌خوانی برای این مسابقه بالا گرفته است. تراکتورسازی امسال به بخش خصوصی واگذار شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۸۸

مالک جدید باشگاه تلاش کرد تا با خریدهای خوب، تراکتوری بسازد که قدرتمندتر از هر زمان دیگری است. خریدهای خارجی این باشگاه کلی سر و صدا کرد و در ادامه هم دو کاپیتان تیم ملی را همزمان جذب کردند. آنها مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را به خدمت گرفتند. جذب این دو بازیکن شایعاتی را هم به وجود آورد. از همان ابتدا این مساله مطرح شد که آن دو با قرارداد دلاری به تراکتورسازی ملحق شدهاند نه قرارداد ریالی. باشگاه استقلال هم از جمله باشگاههایی بود که اشکان دژاگه را میخواست و اولین باشگاهی که از لیگ برتر در انتقالات و انتقالات به او پیشنهاد داد، استقلال بود. حتی وینفرد شفر و پسرش ساشا با اشکان تماس گرفتند تا او را قانع به حضور در این تیم کنند. در نهایت دژاگه شرطی گذاشت که باعث شد استقلال عقبنشینی کند. مباشری معاون اجرایی آبیها در این باره توضیح میدهد: ما هم اشکان را میخواستم. از طریق مدیر برنامههای او هم مذاکره کردیم ولی به محض اینکه شرایطش را فهمیدیم، از خرید او منصرف شدیم. باشگاه استقلال قراردادهای ریالی امضا کرده است. اشکان مثل بازیکنان خارجی چون تیام از ما پول میخواست. از توان باشگاه خارج بود که بخواهد به بازیکن ایرانی دلار پرداخت کند.

وینفرد شفر، سرمربی استقلال هم در مصاحبه روز دوشنبه خود به کنایه گفت استقلال مثل تراکتورسازی نمیتواند دلار خرج کند. این مساله باعث شد تا به شایعات بیشتر دامن زده شود. باشگاه تراکتورسازی اما در آستانه مسابقه روز جمعه این رفتارها را جوسازی علیه خود میداند. صادق درودگر، مدیرعامل این باشگاه میگوید: دقیقا همینطور است. مگر ما درباره باشگاه استقلال اظهار نظر کردیم که مسئولان آن باشگاه درباره تراکتور حرف میزنند؟ اصلا قرارداد دلاری با بازیکنان ایرانی نبستهایم و اینها شایعاتی است که استقلالیها ساختهاند. از طرفی مگر ما دستمان در جیب دولت است؟ باشگاه تراکتورسازی خصوصی است. هر چقدر هم خرج میکنیم از بخش خصوصی است نه از جیب دولت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها