کشف نسل طلایی بلژیک 16 سال قبل

از قبل از شروع جام جهانی روسیه، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فوتبال به این مساله اشاره می‌کردند که بلژیک نسل طلایی از بازیکنان را در اختیار دارد و با بودن آنها، این تیم می‌تواند شگفتی‌ساز این مسابقات شود. بازی جمعه شب مقابل برزیل و حذف قهرمان پنج دوره این مسابقات، نشان داد این ادعایی دور از واقعیت نبوده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۷۴

در همین حال، از روز گذشته دوباره صفحاتی از یک روزنامه قدیمی در فضای مجازی، توجهات بسیاری را جلب کرده است. این روزنامه متعلق به سال 2002 است که با نگاهی به آن میتوان دریافت این نسل طلایی، از 16 سال پیش و زمانی که نوجوان و حتی کودک بودند، کشف شدهاند.

ادن هازارد، اکسل ویتسل، ونسان کمپانی، کوین دی بروین، سایمون مینیوله، دریس مرتنز، روملو لوکاکو، موسی دمبله و یان فرتونگن، از جمله بازیکنانی هستند که در دیدار مقابل برزیل یا در زمین یا روی نیمکت حضور داشتند. همچنین نام بازیکنانی مثل کریستین بنتکه، کوین میرالاس و ... نیز به چشم میخورد که آنها نیز به تیم ملی بلژیک دعوت شدند ولی به خاطر افتی که در چند فصل اخیر داشتهاند، از تیم ملی بلژیک برای جام جهانی خط خوردند. نام تمام این بازیکنان در آن نشریه به عنوان نسل طلایی بلژیک یاد شده بود و همان زمان اعتقاد داشتند این بازیکنان میتوانند آینده درخشانی برای بلژیک رقم بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها