مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما پس از تکمیل مراحل درمانی خود از بیمارستان مرخص شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۶۳

به گزارش ایسنا، این هنرمند که مدتی قبل مشغول فیلمبرداری تازهترین فیلم خود با نام «مشت آخر» در شمال کشور بود و دچار سانحه تصادف شد، ظهر روز گذشته و پس از تکمیل درمان خود از بیمارستان ایرانمهر مرخص شد .

مهدی فخیمزاده از حدود یک هفته قبل در بیمارستان بستری شد و بعد از آنکه چند روزی در حالت بیهوشی به سر برد، پس از برطرف شدن ضایعهای که بهدلیل ضربه به سرش وارد شده بود در بخش مراقبتهای ویژه تحت نظر قرار گرفت و دیروز از همان بخش ترخیص شد.

همچنین صبح روز گذشته، محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی هم از این سینماگر عیادت کرد.

فخیمزاده که اخیرا در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانسهای فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، بهدلیل ضربه وارد شده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد.

سطح هوشیاری او در ابتدا خوب بود، ولی از ظهر هفتم تیرماه، میزان هوشیاری پایین آمد که پزشک معالج او ابراز امیدواری کرد با درمانی که انجام میشود در روزهای آتی روند بهبودی حاصل شود.

فخیمزاده در طول سالها فعالیت هنری ساخت آثاری همچون تنهاترین سردار، ولایت عشق، خواب و بیدار، همسر، همسفر، مسافران مهتاب، تاواریش و خواستگاری را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلمها و سریالهایی مانند آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، مختارنامه و دندون طلا بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها