یک منبع آگاه گفت: هیات مدیره بانک مسکن امروز بعدازظهر در خصوص تمدید وام 18 میلیونی تومانی مسکن تشکیل جلسه میدهد که مطمئنا این وام باز هم 3ماه تمدید میشود.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۷

این منبع آگاه در گفت و گو با فارس افزود: تمدید وام 18 میلیون تومانی مسکن سهشنبه هفته گذشته از سوی هیات مدیره بانک مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلایلی به نتیجه نرسید، بنابراین ادامه این بحث به امروز بعدازظهر موکول شد که به احتمال قوی پس از ارایه گزارش نهایی از سوی دفتر برنامهریزی مجددا این وام 3ماه دیگر تمدید میشود.
این منبع آگاه با بیان اینکه تمدید وام 18میلیون تومانی مسکن در راستای سیاستهای دولت است اظهار داشت: تمدید وام 18 میلیون تومانی مسکن در راستای حمایت دولت از اقشار کمدرآمد جامعه وبالابردن قدرت خرید مردم است بنابراین تمدید پرداخت وام بایدانجام شود.
این منبع آگاه در خصوص اینکه اگر این وام تمدید نشود چه تاثیری را بر بازار مسکن شاهد خواهیم بود تاکید کرد: افزایش سقف وام مسکن برای اقشار کمدرآمد جامعه قدرت خرید مسکن را تاحدودی بالا برده است، بنابراین عدم تمدید وام مسکن را باید به عنوان نکته منفی در رونق بخش مسکن تلقی کرد.
وی افزود: افرادی که دارای اولین سری اوراق حق تقدم مسکن هستند میتوانند تا سقف 20 میلیون تومان از وام مسکن استفاده کنند.
به نوشته خبرنگار فارس آخرین مهلت پرداخت وام های 18 میلیون تومانی مسکن قبلا از سوی بانک مسکن 30 آبان ماه جاری اعلام شده بود.
بنابراین گزارش، در حال حاضر نرخ سود تسهیلات با سپرده تا 120 میلیون ریال 13 درصد و تسهیلات بدون سپرده تا 60 میلیون ریال 14 درصد است.
این گزارش می افزاید: نحوه بازپرداخت این تسهیلات ساده یا ترکیبی (ساده و پلکانی) به انتخاب متقاضی دریافت تسهیلات بوده و مدت بازپرداخت تسهیلات تا 120 میلیون ریال 12 تا 18 سال و تسهیلات تا 60 میلیون ریال 7 سال تعیین شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها