فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی در کاخ سعدآباد تهران به پایان رسید. فیلمی که به لحاظ تعدد حضور بازیگران نام‌آشنا در سینمای ایران کم نظیر است و کنجکاوی‌هایی برای تماشای آن وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۳۸

به گزارش جامجم، فیلمبرداری این فیلم با مدیریت فرشاد محمدی در طول دو ماه در چند نقطه از تهران و قزوین انجام و روز گذشته در سولههای مجموعه سعد آباد به پایان رسید.

طبق شنیدهها «ما همه با هم هستیم» جلوههای ویژه کامپیوتری سنگینی دارد که در چهار ماه آینده زیرنظر بهنام خاکسار پیگیری خواهد شد. همچنین مراحل فنی دیگر نیز همزمان انجام میشوند. «ما همه با هم هستیم» یک فیلم کمدی به کارگردانی کمال تبریزی و تهیهکنندگی رضا میرکریمی است که ماجرایی کمدی درباره رازهای مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت میکند. مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینینیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتحاللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

کمال تبریزی در حالی به تازگی ساخت فیلم «ما همه با هم هستیم» را به پایان رساند که فیلم «مارموز» او هم هنوز اکران عمومی نشده و فقط چند نمایش در جشنواره اخیر جهانی فیلم فجر داشت. فیلمی که حامد بهداد، ویشکا آسایش و مانی حقیقی نقشهای اصلی آن را بازی میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها