سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی؛

امام معتقد بود ائمه جمعه باید زندگی طلبگی داشته باشند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:راه و روش حکومتی حضرت امام (ره) سیره انبیاء و ائمه بود.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۷۰
امام معتقد بود ائمه جمعه باید زندگی طلبگی داشته باشند

به گزارش جام جم آنلاین حسن نوروزی نماینده رباط کریم با تاکید بر اینکه در شیوه مدیریتی حضرت امام اختلاف، افتراق و تشتت وجود نداشت افزود:امام آحاد ملت و مسئولین را به وحدت ، پاک دستی و دوری از اشرافی گری دعوت می کردند و در زمانی که برخی از بزرگان تاکید داشتند که باید حقوق ائمه جمعه ارتقاء داده شود فرمودند که اینها باید زندگی طلبگی داشته باشند.

وی تاکید کرد:سیره حضرت امام(ره) توجه به قانون بود و به اسلام حکومتی و اسلام حاکمیتی اعتقاد داشتند، روش ایشان این بود که اشک و شمشیر باید در کنار هم باشند.

نماینده رباط کریم با بیان اینکه سیره امام مبارزه با دشمن بود یادآور شد: امام در تفکر سیاسی خود ترسی از دشمن نداشت و می فرمود ارتباط ما با امریکا ارتباط میان گرگ با میش است،سیره امام اتکا به خدا بود ودر جنگ و جبهه می فرمود به خدا توکل کنید که خداوند شما را کمک خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:امام به قرآن و حدیث اهمیت داده و توجه ویژه ای به معارف بلند اهل بیت اسلام داشتند، سیره ایشان عفو و گذشت کسانی بود که حتی با ایشان دشمنی داشتند.

وی با بیان اینکه کارگران در روش ومنش امام جایگاه والایی داشتند افزود:بنیان گذار انقلاب بارها در کلام خود تاکید کردند که بر دستان کارگران بوسه می زند که همین امر مشخص می کند اهل احترام، ملاطفت ، درایت و منطق بوده وضمن اینکه فقیه جامع شرایطی محسوب می شدند فیلسوف بلند آوازه ای هم بودند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضرت امام خود را جان فدای مردم و انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا ،ازصدر اسلام تاکنون می دانستند گفت:امام معتقد بود خود ،فرزندان و نسل او باید فدای اسلام بشود که با توجه به این روش، همه باید مقلد امام باشیم و راه ایشان را ادامه بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها