تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 15:30 امروز آخرین بازی هفته اول لیگ ملت‌های والیبال را در برابر ژاپن برگزار می‌کند. دو بازی مقابل فرانسه و استرالیا ما را با فضای فصل جدید آشنا کرد و حالا با تیمی مسابقه می‌دهیم که آن را کاملا می‌شناسیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۴۰

شکست 3 بر یک در بازی اول مقابل فرانسه به این دلیل تلخ بود که تیم ما میتوانست برنده آن بازی باشد. بازیکنان ما بسیار پراشتباه بازی کردند و تا حدودی از نام و عنوان حریف ترسیدند وگرنه حتی در این بازی هم میتوانستند پیروز باشند. ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست 3 بر یک ایران برابر فرانسه گفت: نتوانستیم دریافت خود را تقویت کنیم، ضمن اینکه حمله اول ما هم قدرت چندانی نداشت و در مجموع نتیجه را به حریف واگذار کردیم. لوران تیلی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه هم گفت: به نظرم آنها برابر ما مانند همیشه سرحال نبودند. ایران هنوز به سطح ایدهآل نرسیده است.

اینکه تیم ملی والیبال در ادامه رقابتها به حالت همیشگی برگردد یا خیر، پرسشی است که زمان به ما پاسخ خواهد داد. منتظر ادامه بازیها میمانیم. کاروان تیم ملی والیبال کشورمان فردا از پاریس راهی بوئنوس آیرس میشود تا برای هفته دوم لیگ جهانی آماده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها