گلایه‌های سرپرست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان

هادی رضایی: فقط شعار می‌دهیم

سرپرست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی می‌گوید مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان صرفا وعده می‌دهند و پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. هادی رضایی درخصوص مشکلات هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان با بیان این‌که این هیات مشکلات زیرساختی دارد، گفت: «تنها یک مجموعه به ورزش جانبازان و معلولین در مشهد تعلق دارد که واقع در منطقه آب و برق است. با توجه به این‌که اکثر ورزشکاران جانباز و معلول از مناطق کم‌برخوردار شهر مثل سیدی، خواجه ربیع و شهرک رجایی هستند، اگر یک معلول بخواهد برای تمریناتش از منزل به مجموعه ورزشی بیاید، بایستی هزینه‌ گزافی بپردازد.»
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۱

او این را گفت و ادامه داد: «وظیفه شهرداری است همانطور که فضای لازم را برای فعالیت افراد سالم فراهم میکند، برای این افراد هم به عنوان شهروندان این جامعه کاری کند؛ در مشهد 32 سالن برای افراد سالم داریم اما با وجود اینکه 10 درصد از جامعه ما معلول هستند و بایستی سه سالن برای معلولین باشد، اصلا سالن نداریم. فقط یک سالن داریم که آن هم اجاره است و پول آن را به دولت میدهیم تا برای ورزش جانبازان استفاده شود.»

وی با تاکید بر اینکه در مجامع سالانه هیاتها فقط شعار میدهیم و میرویم، گفت: «در سی سال گذشته تماما وعده دادند، اما با وعده کاری را پیش نمیبرد. 1700 ورزشکار در سطح استان داریم که از این تعداد 500 ورزشکار در سطح شهرستانها و 1200 ورزشکار در سطح شهر مشهد فعالیت میکنند. این افراد در 18 رشته ورزشی در حوزه آقایان و 11 رشته در حوزه بانوان فعالیت میکنند. اما فقط یک مکان ورزشی در مشهد به این قشر اختصاص دادهشدهاست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها