کیم کی دوک، فیلمساز نامدار کره‌ای هم بتازگی متهم به تجاوز شد تا بار دیگر پرونده فساد در سینمای جهان داغ شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۰۷

سینماپرس به نقل از هالیوودریپورتر نوشت: یکی از آخرین افشاگریهای جنبش «#منهمهمینطور» دامن کیم کی دوک، فیلمساز کرهای را گرفت و دو بازیگر زن سینما در برنامه PD Notebook در کشور کره جنوبی مدعی شدند برنده شیر طلای ونیز از آنها سوءاستفاده کرده است. پیشتر یک بازیگر دیگر نیز این ادعا را مطرح کرده بود.

بازیگر زن سابق سینما که خواست نامش فاش نشود در این برنامه گفت کیم کی دوک در پیش تولید فیلمی که او بازیگر آن بوده، چند بار او را مورد آزار و اذیت قرار داده و حتی به او تجاوز کرده است.

این بازیگر زن ادعا کرد، نه فقط کیم کی دوک بلکه بازیگر بدنام کرهای چو جائه هیون که همکاریهایش با کیم کی دوک در سینمای کره همانند زوج تیم برتون ـ جانی دپ بسیار مشهور است نیز به او متعرض شده است. این بازیگر عنوان کرد کیم کی دوک، قول نقش اولی پروژه بعدی خود را در شرایطی که این رابطه ادامه یابد به او داده بود، اما او گفته قادر به انجام این کار نیست، زیرا پس از اولین پروژه سینمایی اش با کیم کی دوک به خاطر اختلالات روانی تحت درمان قرار گرفت.

ضمنا بازیگر زن دیگری پیشتر ادعا کرده بود بهخاطر رد کردن درخواست بیشرمانه کیم کی دوک، نقش اصلی فیلم را از دست داده است. این بازیگر که اقامه دعویاش اواخر سال 2017 علیه کیم کی دوک بسیار مشهور شد، گفته بود پشت صحنه موبیوس (2013) از این کارگردان سیلی خورده و مجبور شده در صحنه نامتعارفی که خارج از فیلمنامه بود، نقشآفرینی کند.

سومین بازیگر نیز گفت او برای یکی از پروژههای کیمکیدوک انتخاب شده بود اما پس از گذراندن یک جلسه پیش تولید بهخاطر احساس ترس به وجود آمده با گرفتن بهانهای از آنجا فرار کرد.

در عین حال کارگردان جنجالی کیم کی دوک پس از امتناع از مکالمه تلفنی و درخواست مصاحبه، یک پیامک بلندبالا به سازندگان این برنامه فرستاد و گفت من هرگز خواستهها و امیال شخصی خودم را از طریق فیلمهایم دنبال نکردهام و هیچ کاری را بدون رضایت زنی انجام ندادهام! با این حال به عنوان یک مرد متاهل از رفتار خود شرمندهام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها