برانکو در تمرین ملتهب دیروز قرمزها که در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او قبل از هر چیز گفت: بیشتر از همه به خاطر هواداران متاسف و ناراحتم. ما بازی را باختیم چون خوب نبودیم و یکسری اشتباهات داشتیم.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۱

برانکو در پاسخ به این سوال که تیمش در نیمه اول عملکرد فاجعهباری داشت و گفته میشود این مساله تاکتیکی نبوده و بازیکنان از لحاظ روحی شرایط بدی داشتند، گفت: با حرف شما موافقم. به خاطر همین مساله اشتباهات بدی مرتکب شدیم و نباید این اتفاق میافتاد. ما نیازی به ترس نداشتیم و نباید اعتماد به نفسمان را از دست میدادیم، اما متاسفانه حریف را بیش از حد جدی گرفتیم و بزرگ کردیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازی نکردن محسن مسلمان و نیمکت نشینی این بازیکن که به نظر میرسد نوعی لجبازی از سوی برانکو است و چرا سیامک نعمتی بازی نکرد، گفت: در مورد نعمتی قبول دارم که او عملکرد خوبی داشته و پیشبینی شده بود او را بازی بدهیم ولی به خاطر شرایط بازی، دو هافبک دفاعی را تغییر دادم. در مورد مسلمان هم اولویت را به احمدزاده و امیری دادم، اما چرا باید با مسلمان لج کنم؟ کدام مربی با بازیکن خودش لج میکند؟ کدام مربی است که دلش نخواهد بازیکن آماده را بازی بدهد؟ من آمادهترینها را گذاشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها