ویژه برنامه 10 ستاره از فردا پنج شنبه 12 بهمن همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با اجرای مرتضی حیدری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۱۶
«10 ستاره» از فردا میزبان کارآفرینان برتر کشور

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، برنامه 10 ستاره با رویکرد علمی و معرفی جوانانی که در این عرصه توانسته اند با خلاقیت و نوآوری، علاوه بر ایجاد اشتغال، کسب و کار پردرآمدی را برای خود و اقتصاد ایران راه اندازی کنند روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه سراغ جوانانی موفقی رفته است که توانسته اند با توسل به علم و با دستانی تقریبا خالی، علاوه بر خلق ثروت هنگفت، ایده و نوآوری خود را در ایران به مرحله تجاری سازی برسانند.

در هر برنامه یکی از این جوانان مبتکر و موفق به همراهی یکی از همکاران و یا همسران خود به استودیو می آیند و درخصوص موفقیت بدست آمده و روند طی شده با بینندگان گفتگو می کند. این 10 جوان از شهرهای مختلف ایران انتخاب شدند و همگی آنها جزو برگزیدگان جشنواره های خوارزمی و شیخ بهایی و دارای چندین اختراع ثبتی هستند.

مهمانان اولین برنامه محمدابراهیم سمیع مدیرعامل شرکت امن پروژه نوآوران فارس و محمد حسین شیخی رییس هیات مدیره شرکت امن پروژه نوآوران فارس هستند که با حضور در استودیو 10 ستاره از موفقیت در کسب و کارشان برای بینندگان می گویند.

فاطمه عیدی مدیرعامل شرکت نانو ماسک و یوسف قلعه قاضی همسر خانم عیدی نیز مهمانان برنامه روز جمعه 13 بهمن هستند. تیتراژ ابتدایی 10 ستاره هم توسط امید حجت و با شعری از سامیه سلیمی خوانده شده است.

«10 ستاره» برنامه ای به تهیه کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از 12 تا 22 بهمن هر روز ساعت 17 و با اجرای مرتضی حیدری به مدت 45 دقیقه بطور زنده روی آنتن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها