لغو همه رویدادهای ورزشی در پی بارش برف

زور ورزش به برف نرسید

بارش سنگین برف در تهران و بسیاری دیگر از شهرهای ایران، نه‌تنها تعطیلی مدارس و برخی اداره‌جات را به همراه داشت که بسیاری از رویدادهای ورزشی را به تعطیلی کشاند.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۳۱

در رشتهای مثل فوتبال با توجه به ماهیت آن که در فضای روباز برگزار میشود لغو برخی دیدارهای لیگ دسته اول طبیعی بود. شرایط نامساعد جوی در شهرهای تهران، مازندران و انزلی باعث شد سه دیدار خونه به خونه – نساجی، راهآهن – اکسین و ملوان – صبای قم لغو شو د اما تعطیلی رویدادهای ورزشی به رشتههای سالنی هم کشیده شد.

دیروز قرار بود رقابتهای فینال لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان در تالار وزنهبرداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود که سازمان لیگ وزنهبرداری در همان ساعتهای اولیه صبح خبر لغو این رقابتها را اعلام کرد و گفت اگر شرایط مساعد باشد این مسابقات امروز (دوشنبه) برگزار میشود.

از سوی دیگر تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور پرقدرت در جام ملتهای آسیا در تهران اردو زده، قرار بود دیروز در سفری یک روزه و زیارتی به مشهد مقدس برود که این سفر به دلیل تعطیلی فرودگاه مهرآباد لغو شد.

با بارش شدید برف و لغو شدن پروازهای بین شهری دیدارهای آخر مرحله نیمهنهایی لیگ برتر بسکتبال نیز به تعویق افتاد.

دیدارهای پنجم این مرحله قرار بود در ماهشهر و تبریز برگزار شود که به دلیل بارش شدید برف پروازها لغو شد و تیمهای مهرام و نفت آبادان نتوانستند به شهر محل مسابقات سفر کنند و به همین دلیل این مسابقه به تعویق افتاد. کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال زمان دیدار پایانی مرحله نیمهنهایی را پنجشنبه اعلام کرد. برهمین اساس مهرام پنجشنبه در ماهشهر به مصاف پتروشیمی میرود و نفت آبادان نیز به تبریز سفر خواهد کرد و با شهرداری این شهر پیکار خواهد کرد.

اما شاید جالب ترین خبر مربوط باشد به تعویق مسابقات کاپ آسیایی اسکی معلولان به دلیل بارش شدید برف. این مسابقات قرار بود امروز (دوشنبه) در پیست اسکی دیزین برگزار شود که به دلیل بارش شدید برف به فردا موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها