همزمان با ایام سوگواری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) آیین رونمایی از کتاب "مشق خورشید" با موضوع کتابت خطبه فدکیه با حضور استاد محمدحسین رجبی دوانی، استاد علی علی، کامران شرفشاهی، مدیران فرهنگی و هنری، اساتید خوشنویسی و جمعی از علاقه مندن به خاندان عصمت و طهارت روز دوشنبه نهم بهمن ماه ساعت 16 در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۵۹
رونمایی از کتاب «مشق خورشید»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده ، فرهنگسرای مهر همزمان با ایام گرامیداشت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف ترویج و گسترش خلق آثار فاخر خوشنویسی؛ مراسم رونمایی از کتاب "مشق خورشید" را نهم بهمن ماه با حضور محمدحسین رجبی دوانی؛ استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام، استاد علی علی از اساتید ممتاز انجمن خوشنویسان کشور و کامران شرفشاهی؛ نویسنده از ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای مهر برگزار می کند.

همچنین در بخش دوم این مراسم، خطبه فدکیه توسط هفتاد بانوی خوشنویس در سه سطح عالی، ممتاز و اساتید برگزار شده و به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کتاب «مشق عشق» با محوریت آثار خوشنویسان درباره خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) است که سال گذشته با هنرنمایی چهارده بانوی خوشنویس فوق ممتاز شهر تهران کتابت شد. طرح جلد این کتاب با تذهیب هنرمندانه استاد محمدحسین آقامیر مزین گردیده که هم به صورت کتابت و هم به صورت قطعه نگاری با چاپ نفیس برای علاقه مندان منتشر گردیده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه می‌توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها