برانکو: می‌خواهیم قهرمان لیگ، سوپرجام و آسیا شویم

هدف، جام‌های بیشتر است

نشست خبری باشگاه پرسپولیس، بعد از تمدید قرارداد برانکو و بعد از برد شیرین این تیم در هفته نوزدهم پر بود از حرف‌های شیرین و روحیه بخش برای هواداران سرخپوش. برانکو از ادامه روزهای خوش پرسپولیس حرف زد و از قهرمانی‌های بیشتر. از این‌که با این تیم برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود، برای دومین سال متوالی قهرمان سوپرجام شود و از همه مهم‌تر به آرزوی بزرگ این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا جامه عمل بپوشاند.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۴۶

برانکو در ابتدای این نشست خبری درباره قراردادش گفت: ما قراردادمان را دو ساله تمدید کردیم و من همینجا از آقای گرشاسبی و هیاتمدیره محترم تشکر میکنم که سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم. این همکاری و کار برای توسعه بیشتر تیم است و باید بگویم تازه اول راه است و من از یک چالش جدید خوشحالم. انگیزه مضاعفی برای رشد و پیشرفت پرسپولیس دارم.

او درباره دیر امضا شدن قراردادش و اینکه گفته میشود از تیم ملی پیشنهاد دارد بیان کرد: کدام تیم ملی را میگویید؟ اولا باید بگویم آن قدر برنامههای ما فشرده بود که اصلا وقت نمیشد برای تمدید قرارداد مذاکره کنیم. آقای گرشاسبی حدود یک ماه پیش آمد و مقداری زمان نیاز بود تا او وضعیت باشگاه را سبک سنگین کند. ریتم بازیها نیز طوری بود که هر سه چهار روز باید یک بازی انجام میدادیم. اصلا وقت نبود که مذاکرات را شروع کنیم. درباره تیم ملی ایران هم باید بگویم که سرمربی دارد و موفق شده به جامجهانی راه پیدا کند. این تیم با مربیاش به جامجهانی خواهد رفت اما اگر منظورتان تیمهای ملی دیگری است، باید بگویم بله. پیشنهادهایی داشتم اما دلیلی برای عقب انداختن مذاکرات با پرسپولیس نبود.برانکو همچنین در مورد اینکه بندی در قراردادش وجود دارد که اگر پیشنهادی از تیم ملی کرواسی یا دیناموزاگرب داشته باشد میتواند از پرسپولیس جدا شود تصریح کرد: خوشحالم که نگران قرارداد من و به دنبال امنیت من هستید اما قرارداد بین باشگاه و مربی اسرار کاری است. این چیزها مسائل شخصی است و به این منظور امضا میشود که منافع هر دو طرف لحاظ شود. در ایران و همه جای دنیا شاهد این قضیه هستیم. قرارداد تنها یک برگه است که بین دو طرف امضا میشود.

سرمربی قرمزها سپس با اشاره به روند خوب تیمش در کسب امتیاز گفت: نتایجی که تا به حال داشتیم به هیچ عنوان ما را به خواب نخواهد برد بلکه انگیزه مضاعفی برای بیشتر کار کردن است. به بازیکنانم تبریک میگویم که با تلاش زیاد، پرسپولیس را به اینجا رساندند. همه ما مهم هستیم اما بازیکنانی که پرسپولیس را به اینجا رساندهاند مهمتر هستند چون آنها در زمین زحمت کشیدند و حداکثر توانشان را میگذارند. میدانیم کار هیچوقت شستهرُفته پیش نخواهد رفت اما هدفمان این است علاوه بر اینکه به صورت مستمر در فوتبال ایران فعال هستیم، به دنبال قهرمانی باشیم. سعی میکنیم بیشترین قهرمانیها را به دست بیاوریم. میخواهیم سوپرجام، لیگ و آسیا را به دست آوریم.

برانکو در ادامه با تشکر از حمایت بیدریغ هواداران افزود: بدون این هواداران پرشور و عشقی که به تیم میدهند، کار کردن سخت است. افتخار میکنم که عضوی از باشگاه پرسپولیس هستم. ما هر تلاشی میکنیم به خاطر هواداران است. به همین خاطر زمانی که بازی نفت تهران بدون تماشاگر برگزار شد ناراحت شدیم. حمایت، سرمایه اصلی ما است.

گرشاسبی: به زندان انداختن طارمی در شان باشگاه نبود

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در این نشست خبری ابتدا در مورد جدایی مهدی طارمی از این تیم صحبت کرد و گفت: طارمی با توجه به دوری چهار ماه و ده روزهاش از مسابقهها ضربه روحی متحمل شده بود و ما از او به جلسه هیاتمدیره دعوت کردیم تا پیشنهاد تمدید بدهیم تا طارمی با جبران کردن، دل هواداران را به دست بیاورد. برانکو و پیروانی بارها با او جلسه گذاشتند اما تفکر طارمی به این گونه بود که میخواست در خارج از کشور تجربه کسب کند چون میگفت سنش هم طوری است که نمیتواند چند سال دیگر صبر کند. خودم و اعضای هیاتمدیره تمام تلاشمان را برای ماندن مهدی طارمی انجام دادیم اما اجازه هم نداریم که عظمت باشگاه پرسپولیس را به خاطر یک بازیکن که از پرسپولیس دل کنده زیر سوال ببریم.

گرشاسبی درباره پرداخت مطالبات ژوزه گفت: ژوزه تمام شد. خیالتان راحت. بدهیها صفر شد و خواهشم این است که دیگر بحثش را نکنید چون پروندهاش بسته شد. او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد برانکو به صورت قطعی دو ساله است یا در سال دوم مشروط تمدید میشود، گفت: تمام مواردی که به ذهن شما میآید، در قرارداد لحاظ شده و مشکلی نیست. باز هم تاکید میکنم که برانکو مربی حرفهای است و هیچ گاه با هیچ شخصی مشکل پیدا نخواهد کرد.

گرشاسبی درباره پرداخت جریمه پرونده ریزهاسپور توضیح داد: باشگاه موظف به پرداخت بود و باید این مبلغ را از بازیکن بگیرد. یعنی فیفا باشگاه را میشناخت و ما باید از طارمی به مراجع قضایی شکایت میکردیم تا میتوانستیم این مبلغ را بگیریم اما خوشبختانه بخشی از این پول به پرسپولیس بازگشت و شکایت، منتفی شد. فرض کنید طارمی توان پرداخت این مبلغ را نداشت و ما باید در مرحله آخر او را به زندان میانداختیم که این موضوع در شأن باشگاه نبود که چنین رفتاری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها