اصغر نقی‌زاده در روزی که مهمان برنامه «زنده رود» بود گفت علاقه‌اش به بازیگری از سال 46 و زمانی که 7 سال بیشتر نداشت شروع شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۹۴

وی در ادامه گفت آن زمان بیشتر فیلم‌ها و سریال‌ها را می‌دیدم و هفته‌ای چهار تا پنج فیلم می‌دیدم. این علاقه به حدی بود که در دوران جنگ نیز آپارات به جبهه می‌برد و با نصب یک پارچه روی آن فیلم نمایش می‌داد.

به گفته نقی‌زاده اولین فیلمی که در آن بازی کرده «مهاجر» بوده است. وی تصریح کرد بیشتر در نقش‌های طنز ظاهر شده است و در ادامه گفت طنز همیشه همراه او بوده تا جایی که حتی در عملیات کربلای 5 فرمانده‌اش به او گفت دوربین را بردارد و برود رزمنده‌ها را بخنداند و از آنها تصویر بگیرد. او یادی از شهدای مدافع حرم داشت و گفت اگر آنها نبودند امنیت امروز را نداشتیم.

این روزها بهتر راه می‌روم

رضا رویگری در برنامه «فرمول یک» از شرایط این روزهایش گفت وخاطر نشان کرد که به نسبت قبل بهتر شده است و دکترها می‌گویند برای درمان باید صبر بیشتری داشته باشد.

او گفت برای درمانش زیاد فیزیوتراپی رفته و هر راهی که برای سلامتی‌اش بوده، طی کرده است تا این روزها بتواند راه برود. صحبت که سمت فعالیت بازیگری رفت گفت از سال 72 تمایل داشته فیلمنامه‌ای که دارد را بسازد، اما موفق نشده تهیه‌کننده‌ای برای ساخت آن پیدا کند.

رویگری در این برنامه پس از پخش صحبت‌های مسعود ده‌نمکی درباره این‌که بمب انرژی است و در زمان فیلمبرداری به همه روحیه می‌دهد گفت اتفاقا ده نمکی نیز کارگردانی است که به بازیگران فیلمش بسیار احترام می‌گذارد و اجازه نشان دادن توانایی‌هایشان را می‌دهد.

خواندن همزمان چند کتاب

بیژن بنفشه‌خواه در «کتاب باز» شیوه کتابخوانی‌اش را این طور روایت کرد که همزمان چند کتاب را با هم می‌خواند؛ مثلا ده صفحه از یکی و پنج صفحه از کتابی دیگر. او گفت از سنین کم کتاب می‌خواند و با آثاری مثل پیرمرد و دریا شروع به کتابخوانی کرد.

بنفشه‌خواه ادامه داد معمولا شبی یک ساعت کتاب می‌خواند و حتی در جایی از برنامه تصویری از کتابخانه خانه‌شان آورد و نشان داد. صحت در این برنامه با درجه یک نامیدن توان بازیگری بنفشه خواه از او پرسید چرا نقش‌های جدی کمتر بازی می‌کند.

پاسخ بنفشه‌خواه این بود که پیشنهاد نمی‌شود در حالی که بازیگران طنز بهتر نقش جدی را بازی می‌کنند. البته او گفت در سریال محکومین که این روزها از شبکه یک در حال نمایش است نقش جدی بازی کرده است.

هر چقدر برای بازیگری بدهند، کم است

علیرام نورایی در «دورهمی» گفت که دررشته کامپیوتر تحصیل‌کرده و ورزش‌های رزمی انجام داده است. او گفت پس از چند سال فعالیت بازیگری از سال 79 با سریال شب آفتابی قاسم جعفری بازی در تلویزیون را تجربه کرد. او تعداد آثار پرونده کاری اش را 70 مورد اعلام کرد و ادامه داد بخش زیاد آنها سریال‌ها و تله‌فیلم‌های تلویزیونی بوده است.

وقتی از علیرام نورایی درباره نمره بازیگری‌اش سوال شد پاسخ او 10 از 100 بود و به شوخی گفت آدم افتاده‌ای است.

این بازیگر گفت اعتقاد دارد که بازیگری کاری سخت است و هر چه پول برای آن بدهند کم است. دلیلش را هم چنین اعلام کرد که برنامه زندگی نامعلوم می‌شود و باید مثلا از 5 صبح در محل فیلمبرداری حاضر باشیم و چند ساعت معطل آماده شدن محل فیلمبرداری باشد و تازه شاید آن روز بازی هم انجام ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها