کسب‌وکارها را چگونه پیش بری کنیم؟

قرار گرفتن در سمت یک مشاور کسب‌وکار، زمانی که کسب‌وکار خود را پیش می‌برید، کاری بسیار سخت و پیچیده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۵۱
کسب‌وکارها را چگونه پیش بری کنیم؟

همه آنچه می‌بایست انجام دهید، مراحلی مشخص است، اما آیا اجرای آن ساده است یا خیر؟ مشخصاً کار ساده‌ای نیست.

در ادامه به راهکارهایی عملی درباره پیشبرد کسب‌وکارها اشاره می‌کنیم که می‌تواند از دیدگاه یک مشاور بازاریابی، پیشبرد خوبی در کسب‌وکار ایجاد کند:

1. راهی بیابید تا از خلأهای دانشی بهره‌برداری کنید:

کسب‌وکاربه یک فرد تمام‌وقت برای ارزیابی و بهبود نیاز ندارد! به‌عنوان‌مثال یک مشاور تبلیغاتی، می‌بایست برای تحلیل نیازهای سازمان، سریع‌تر و باتجربه‌تر عمل کند.

می‌بایست در بحث بازاریابی، آموزه‌هایکسب‌وکار را بررسی کنید تا نکته‌ای از قلم نیفتاده باشد. می‌بایست با اصلاح روش آموزشی کسب‌وکار، خلأهایکسب‌وکار را در زمینه تبلیغات پر کرد.

2. بر ارتباطات تمرکز کنید و نه بر درآمد

کسب‌وکار بر اساس ارتباطات گسترده می‌شود. یک مشاور باهوش، همیشه قبل از حرف زدن گوش می‌کند. کسب‌وکارهابرای آموزش بیشتر و البته حفظ رابطه بین افراد مؤثر، می‌بایست به سراغ ساخت روابط جدید و در کنار آن حفظ روابط تأثیرگذار بپردازد. حفظ روابط، به دلیل حیاطی بودن این عامل در زندگی کسب‌وکار، می‌بایست از طریق افرادی خاص انجام شود که قدرت برقراری رابطه بالایی دارند. مدیران بازاریابی و تبلیغات غالباً در این زمینه فعالیت خوبی دارند.

3. نتایج بفروشید، نه خدمات

برای اینکه بتوانید بیشترین میزان ممکن رضایتمندی را به همراه داشته باشید، می‌بایست در تبلیغ محصولاتتان، بسیار عمل‌گرا حرکت کنید. برای مشتریان مهم است که بدانند به ازای هر خدمت، چه میزان نتیجه به دست می‌آورند.

یک مشاور قوی، سعی می‌کند در تبلیغ محصولش، بیشتر نتایج کار را هدف بگیرد و خروجی استفاده از خدمات را برای مشتریان پررنگ کند.

4. از یک ساختار منعطف بهره ببرید

اگر لازم می‌دانیدبرای ارتباط مستمر با کاربران در بازاریابی، آن‌هارا مجدداً جذب کنید، بدانید که در مسیر درستی گام برداشته‌اید. بعضی از این فعالیت‌ها، بر اساس روال منظم در بخش بازاریابی انجام می‌پذیرد. اما اگر بخش منظمی ندارید، سعی از فریلنسرها استفاده کنید. خود را ملزم به استخدام تمام‌وقت بعضی کارکنان نکنید و سعی کنید ساختار اداری منظمی داشته باشید.

5. با اعداد و ارقام کارکنید

شاید همیشه نتوان میزان فروش کسب‌وکار را بر اساس نمودارها تخمین زد. زیرا کسب‌وکارهای بسیاری بسته به شرایطی محیطی در ایران آسیب‌پذیرمی‌شوند که بازار خودرو، یکی از آن‌هاست.

اما حداقل، سعی کنید درصدها را بررسی کنید. درصدها به دلیل اینکه روال خریدوفروش یک خدمت یا محصول را به شما نشان می‌دهند، برای کسب‌وکارتان مفید هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها