مجله ظهرگاهی «مهمانخانه» با اجرای امیرحسین مدرس از امروز (18 آذر) به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲۳
شبکه چهار مخاطبانش را به «مهمانخانه» دعوت می کند

به گزارش جام جم آنلاین، سید محمدرضا ضرغامی تهیه کننده «مهمانخانه» در گفتگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما گفت: «مهمانخانه» با رویکرد سبک زندگی ایرانی، اسلامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا ساعت 16 در مدت زمان 85 دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه چهار سیما رود.

ضرغامی گفت: این برنامه از چهارده بخش متنوع با عناوین کتاب خانه، تماشاخانه، داروخانه، حکیم خانه، مطبخ خانه، مسافرخانه، آئینه خانه، مکتب خانه، گلخانه، چاپارخانه، کارخانه، نگارخانه، سقاخانه و عمارت خانه تشکیل شده است.

وی به برخی از بخش های برنامه اشاره کرد و افزود: در بخش «کتاب خانه» که با هدف ایجاد انگیزه کتاب خوانی طراحی شده است، مخاطبان با تازه های نشر و کتابخانه های شهر آشنا خواهند شد. در بخش «تماشاخانه» که شامل تئاتر، سینما، انیمیشن و فیلم کوتاه است با حضور کارشناسان تاثیرات این حوزه ها بر روانشناسی کودک و نوجوان و آموزش سبک زندگی ایرانی، اسلامی از طریق آنها بررسی می شود.همچنین معرفی یکی از بزرگان تاثیرگذار در تاریخ تئاتر ایران و جهان ، معرفی تماشاخانه های و سینماهای قدیمی شهر ، معرفی یکی از مشاغل سینما و ... از دیگر قسمت های برنامه است.

ضرغامی ادامه داد: در بخش «مطبخ خانه» که از دو قسمت چایخانه و مطبخ تشکیل شده است غذا ها و دمنوش های اصیل ایرانی معرفی و آموزه داده می شود و مخاطبان با خواص درمانی آنها و نکات خانه داری آشنا خواهند شد.

ضرغامی که تهیه کنندگی برنامه «گزینه 4» در شبکه چهار را نیز بر عهده دارد در ادامه گفت: بخشی با عنوان «آیینه خانه» با هدف پرداختن به آیین همسرداری و خانواده طراحی شده است که در آن با حضور کارشناسان آیین همسرداری از دیگاه روانشناسی و مذهبی بررسی و راهکار ارائه می دهد.

وی افزود: معرفی سقاخانه های قدیمی تهران، معرفی عمارت ها و بناهای قدیمی در تهران و سایر شهرها با بازگویی مشخصات معماری و قصه های آنها، روانشناسی کودک و نوجوان، دنیای مجازی و ... از دیگر بخش های برنامه «مهمان خانه » است.

ضرغامی درباره طراحی دکور برنامه گفت: دکور برنامه طبق هدفی که دنبال می کنیم از دو بخش مدرن و سنتی تشکیل شده و در هر دو بخش تلاش شده تا از المان های متناسب با آن استفاده کنیم.

ضرغامی درپایان درباره مهمان های اولین قسمت از این برنامه تلویزیونی گفت: در بخش معرفی نمایش روی صحنه، نمایش «عروسی» با حضور کارگردان و بازیگر اثر آقایان وحید اخوان صراف و کاظم هژیرآزاد به عنوان بازیگر معرفی و نقد خواهد شد. در بخش «رابطه» با حضور دکتر مرتضی کشمیری دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی و مترجم کتاب «توجه اگاهی» راه حلی برای مشکلات روزمره ارائه می شود. سهیلا فرجام فر نویسنده کتاب «کفش های سرگردان»، یکی دیگر از میهمانان برنامه امروز «مهمانخانه» است.

برنامه مهمانخانه کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها