«کوشکی» و «دلبر» نام دو یوزپلنگ ایرانی است که به ترتیب در 11 و 12 آذر 93 از خراسان شمالی و سمنان به تهران و پارک پردیسان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۱۱

به گزارش ایرنا، این دو یوزپلنگ در سلامت کامل به‌سر می‌برند. دلبر و کوشکی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و حفظ آنها برای حفاظت از یوز ایرانی اهمیت زیادی دارد.

کیم جونگ اون درکارخانه لوازم آرایش

تلویزیون کره‌شمالی رهبر این کشور را در حال بازدید از یک مرکز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در پیونگ یانگ نشان داده که منعکس‌کننده فضایی متفاوت از عکس‌های او در کنار ادوات جنگی است.

به گزارش ایسنا، تلویزیون کره شمالی گزارش داد، کیم جونگ اون، رهبر این کشور به همراه اعضای ارشد حزب و همسرش، ری سول جو از این کارخانه بازدید کرد. 14 سال پیش کیم جونگ ایل، پدر کیم جونگ اون که آن زمان رهبر کره‌شمالی بود، از همین کارخانه بازدید کرده بود.

تصاویر بازدید کیم جونگ اون از کارخانه تولید لوازم آرایشی در تضاد چشمگیر با تصاویری است که معمولا از او در کنار موشک‌ها و سایر تجهیزات نظامی منتشر می‌شود. او تولیدات این کارخانه را تحسین کرد و خواست محصولاتی قابل رقابت در جهان تولید کند.

مهیج‌ترین هتل دنیا

حتما شما هم عکس‌های دید پرنده از طبیعت زیبای کشور پرو را دیده‌اید و از منظره زیبای آن لذت برده‌اید. اما حالا کابین‌های اسکای لج این منظره خیره‌کننده را جلوی چشمان شما قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا،‌مالکیت اسکای لج متعلق به دو کارآفرینی است که آن را ساخته‌اند. آنها چاشنی کوهنوردی را نیز به کابین‌ها اضافه کرده‌اند. پس شگفت‌زده نخواهید شد هنگامی که بدانید تنها راه ورود به کابین‌ها 400 متر کوهنوردی یا استفاده از زیپ‌لاین است.هر دو روش شما را به بالای کوه، جایی که کابین‌ها هستند می‌برد. اما هنگامی که وارد کابین‌ها می‌شوید، همه چیز لوکس و شیک است.

طول کابین‌ها 3/7 متر و عرض آنها 4/2 متر است و با آلومینیوم سبک و پلی‌کربنات ضد آب ساخته شده است. به محض رسیدن به داخل کابین‌ها با منظره پاناروما 300 درجه روبه‌رو می‌شوید. این منظره شامل دره‌ای که پایین پای شما قرار گرفته و ستاره‌های بالای سرتان است. همچنین می‌توانید کرکس آمریکایی را هنگامی که در حال پرواز کردن از جلوی کابین شماست، ببینید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها