قتل مرد جوان، پشت فرمان خودرویش در محله نازی‌آباد، پلیس را با معمای جنایی رو‌به‌رو کرد. قاتل با شلیک گلوله راننده را از پا درآورده بود.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۲۶

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 45 دقیقه شنبه ماموران هنگام گشتزنی درخیابان دانشگاه در محله نازی‌آباد تهران، مشاهده کردند خودروی پژو 206 نوک مدادی در بلوار اصلی متوقف شده است. ماموران به این خودرو مشکوک شده و با اخطار از راننده خواستند حرکت کند، اما راننده توجهی نکرد.

یکی از ماموران برای بررسی موضوع به خودروی پارک شده نزدیک شد، چند بار به شیشه خودرو زد و بعدکه پاسخی نشنید، درآن را باز کرد و با راننده خودرو، غرق درخون پشت فرمان رو‌به‌رو شد. بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌دادکه او بر اثر اصابت گلوله کشته شده است. با کشف جسد مرد جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی و تیمی از پزشکی قانونی در محل جنایت حاضر شدند . با هماهنگی قضایی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد . بررسی‌‌های تیم تحقیق در محل جنایت نشان می‌داد موتور خودروی پژو همچنان گرم بوده که نشان می‌داد، زمان زیادی از قتل نمی‌گذرد. گلوله نیز از فاصله نزدیک شلیک شده بود و بررسی‌ها حکایت از حضور قاتل در خودرو داشت.

با پیدا شدن گواهینامه مقتول در داخل خودرو، هویت او به نام حامد 36ساله شناسایی شد.همچنین تلفن همراه مقتول داخل خودرو پیدا شد.

ماموران تحقیقات از خانواده مقتول را در دستور کار قرار داده‌اند تا ردی از قاتل به دست بیاورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها