ادامه نگرانی‌های مسلمان در پرسپولیس

اسیر لجبازی‌های برانکو!

محسن مسلمان از فهرست بازی دیروز پرسپولیس مقابل نفت تهران خارج شد. تنبیهی که برانکو برایش در نظر گرفته بود و خیلی‌ها آن را به انتشار فیلم‌های قلیان کشیدن این بازیکن ربط دادند.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۷۷

شاید البته یکی از دلایل آن همین باشد، اما در بازی برگشت با الهلال او با بشار رسن، زورکی دست داد و حتی سمت برانکو نرفت و به گفته شاهدان هنگام نشستن روی نیمکت ذخیره‌ها با پایش به بطری آب هم کوبیده است! ضمن این‌که خبر رسیده او روی نیمکت هم غرولند کرده و حرف‌های تندی زده که به گوش پروفسور رسیده است. همه اینها را که کنار هم بگذارید می‌شود به برانکو حق داد که حتی محسن مسلمان را از فهرست خودش خارج کند.

البته پشت برانکو گرم است و او روی نیمکت ذخیره‌ها بازیکنی دارد که اگر چیزی بیشتر از مسلمان نداشته باشد،کمتر ندارد. بشار رسن در بازی با الهلال هم به جای مسلمان به زمین آمد و این اتفاق باعث شده تا خود مسلمان بیشتر از قبل نگران جایگاهش در پرسپولیس باشد. ضمن این‌که برانکو نشان داده لجباز است و این را بارها ثابت کرده است. چه زمانی که در تیم ملی بود و به‌رغم انتقادهای کارشناسان به ستار زارع و کاملی مفرد و علوی بازی می‌داد و چه حالا که در هجمه منتقدان از بیرانوند و ربیع خواه حمایت می‌کند. در این شرایط اصلا مشخص نیست چه بلایی سر مسلمان خواهد آمد. خیلی‌ها بر این باورند که محرومیت او فقط برای همین بازی بوده است و برای بازی با استقلال مهندس سرخپوشان به ترکیب تیم برمی‌گردد. البته عده‌ای هم عقیده دارند که شاید دستور از بالا رسیده و به دلیل انتشار فیلم قلیان کشیدن این بازیکن، او با محرومیت روبه‌رو شده است! شایعه‌ای که خیلی بعید است به واقعیت نزدیک باشد، چرا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با کسی تعارف ندارد و اگر قرار به محرومیت باشد آن را به صورت خیلی شفاف رسانه‌ای می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها