روز یکشنبه بود که برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس، حرف‌هایی را به زبان آورد که به نوعی چراغ سبز به کی‌روش است!وقتی از او درباره برنامه‌های فشرده تیم ملی سوال کردند، گفت:روزهای فیفا دی در همه جای دنیا به همین‌ گونه است و پرسپولیس هم باید با آن کنار بیاید.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۴۸

سه هفته دور بودن از بازی‌های رسمی برای هیچ تیمی در دنیا خوب نیست از جمله برای رئال و چلسی؛ اما وقتی تقویم فیفا در کار است ما باید بازیکنانمان را به تیم‌ملی بدهیم و معمولا بعد از انجام بازی‌های ملی، باشگاه‌هایی که تعداد ملی‌پوشان بیشتری دارند برای بازسازی فنی خود مشکلات بیشتری نسبت به باشگاه‌های دیگر دارند. همان‌طور که چلسی و رئال مادرید دچار چنین مشکلی هستند پرسپولیس هم همین مساله را خواهد داشت. ما سعی می‌کنیم با بازیکنانی که در تیم‌ملی نیستند، کار را پیش ببریم و بعد هم ملی‌پوشان به جمع ما بازخواهند گشت.

باید باور کرد. این برانکوست که دارد این حرف‌ها را می‌زند. سرمربی‌ که با همکاری کی‌روش همین چند ماه پیش تنش‌های زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس به‌وجود آوردند و به هیچ صراطی هم مستقیم نبودند. احتمالا در سال منتهی به جام جهانی برانکو هم با توصیه مشاورانش کمی فیتیله اختلاف‌ها را پایین کشیده و با نشان دادن چراغ سبز به کی‌روش می‌خواهد در مسیری قدم بردارد که هم خودش آرامش داشته باشد و هم تیمش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها