سرنوشت ملی‌پوشان تکواندو به نشست آینده موکول شد

یک عذرخواهی نه‌چندان ساده

یک عذرخواهی ساده. این تعبیر کسانی است که راه بازگشت بهنام اسبقی را به تیم ملی تکواندو در یک عذرخواهی ساده می‌بینند، اما ملی‌پوش تکواندو چنین تعبیری ندارد و در پاسخ طرز نگاه اطرافیان نزدیک به فدراسیون تکواندو می‌گوید: چندان هم کار ساده‌ای نیست و حاضر به عذرخواهی از کسی نیستم .فقط در صورتی این کار را انجام می‌دهم که دیگرانی که در حق من ظلم کردند، از من عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۹۲

در نشستی که با حضور اعضای فدراسیون با بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی برگزار شد تا این دو ملی‌پوش به تیم ملی برگردند،‌ اسبقی برخی اشتباهات خود را با اذعان به این که در برخی گفت‌وگوها عجولانه رفتار کرده است، پذیرفت اما مسبب اصلی را فدراسیون و کادر فنی تیم ملی قلمداد کرد که شروع‌کننده اصلی بحث‌ها بودند.

این تکواندو کار در پاسخ این پرسش که چه زمانی قرار است شرایط بازگشت او و خدابخشی به تیم ملی فراهم شود، می‌گوید: قرار شد مسئولان طرف گفت‌وگو نشستی با مهدی بی‌باک (سرمربی) و پولادگر (رئیس فدراسیون) داشته باشند و نتیجه آن را به ما خبر بدهند. اعلام کردیم، اگر به تیم ملی دعوت شویم،‌ سر خود را پایین می‌اندازیم و مثل گذشته تمرین می‌کنیم و اگر ما را نخواهند، کاری به تیم ملی نداریم.

مهدی خدابخشی در همین ارتباط گفته است: من و بهنام گفتیم اگر تیم ملی به ما نیاز دارد، به عنوان یک سرباز کوچک در اختیار تیم ملی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها