میلان دوباره میلان می‌شود

اگر تا همین چند ماه پیش رسانه یا روزنامه‌ای اعلام می‌کرد باشگاه میلان قرار است برای تقویت تیم خود در فصل بعد مسابقات سری A نزدیک به 210 میلیون یورو هزینه کند، هیچ کسی باور نمی‌کرد. اما مالکان جدید و چینی روسونری‌ها در کمتر از دو ماه گذشته نه‌تنها چنین هزینه‌ای برای خرید بازیکنان جدید خود پرداخته‌اند، بلکه خبرهای تازه حکایت از ادامه این مسیر دارد.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۱۹
میلان دوباره میلان می‌شود

خبری که طی چند روز گذشته در محافل ورزشی ایتالیا به کرات شنیده می‌شود، آمدن آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی رئال مادرید به سن سیرو است. موراتا که تا همین یک هفته پیش خود را در نزدیکی ورود به اولدترافورد می‌دید، حالا قرار است پس از یک سال دوری از سری A دوباره به فوتبال ایتالیا بازگردد. صحبت‌های اخیر مدیر فوتبالی میلان، احتمال پیوستن موراتا را بیش از همیشه تقویت کرده است. ماسیمیلیانو میرابلی مدیر ورزشی باشگاه میلان فاش کرد که آلوارو موراتا به او گفته است دوست دارد به فوتبال ایتالیا برگردد. میرابلی همچنین تائید کرد باشگاه میلان بر سر رقم قرارداد موراتا با رئال مادرید وارد مذاکره شده است. گفته می‌شود که میلان برای پرداخت 70 میلیون یورو به موراتا اعلام آمادگی کرده است.

ماجرای تقویت میلان در فصل پیش‌رو زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم دورتموند برای بازگشت به میلان حاضر است حقوقش را کاهش دهد. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت در همین زمینه گزارش داد که باشگاه تیانجین چین به اوبامیانگ پیشنهاد حقوق سالی 30 میلیون یورو داده بود و این در حالی است که او از میلان سالی 13 میلیون یورو می‌خواست. با این حال او رقم درخواستی خود را به 8 میلیون کاهش داده است. در این میان گفته می‌شود سران چینی میلان به دنبال به خدمت گرفتن آندره بلوتی از لاتزیو نیز هستند.

میلانی‌ها اولین تاثیر خریدهای تابستانی خود را در پیش‌فروش بلیت بازی‌های خانگی دیدند. از صبح روز دوشنبه فروش این بلیت‌ها آغاز شده و آن‌طور که مسئولان میلان می‌گویند این میزان در مقایسه با سال گذشته حدود 100 درصد افزایش داشته است. فصل گذشته این رقم نزدیک به 16 هزار و 500 بلیت در هر بازی بود و گفته می‌شود ادامه این روند در روزهای آتی موجب می‌شود این رقم به بیش از 30 هزار بلیت برسد. البته رکورد میلان در این زمینه به فصل 08ـ2007 بازمی‌گردد که قهرمانی روسونری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا موجب شد بیش از 43 هزار بلیت پیش‌فروش شود.

ارزان‌ترین بلیت فروخته شده برای فصل جاری 205 یورو است. به گفته کارشناسان یکی از دلایلی که موجب سرمایه‌گذاری سران میلان روی بازیکنان جدید شد، پیش‌فروش کم بلیت‌ها طی سال‌های گذشته بوده است.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها