تا چند ماه پیش هر زمانی که صحبت از جیان لوئیجی دوناروما می‌شد، رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال از استعداد نابی سخن می‌گفتند که قرار است جا پای دروازه‌بانان سرشناسی چون بوفون بگذارد.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۵۸

دوناروما 18 ساله طی دو سال اخیر چنان درخششی در میلان داشت که با نزدیک شدن به زمان پایان قراردادش سیل تقاضاهای خرید به سمت باشگاه روسونری روانه شد. اما کمتر کسی فکر می‌کرد رفتن دوناروما و انتقال او به یک تیم دیگر، تا این حد برای این گلر جوان حاشیه‌ساز و جنجالی شود. به دلیل این اتفاقات و تحولات، هر روز اخبار تازه‌ای در مورد او در رسانه‌ها شنیده می‌شود.

در تازه‌ترین این خبرها، سرمربی میلان نیز وارد ماجرا شده و در این مورد صحبت کرده است. وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا در مورد آینده دروازه‌بان جوان تیمش گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع نه به من و نه به باشگاه میلان بستگی داشته باشد. این دوناروما و اطرافیانش هستند که باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند و این حق اوست. جان‌ لوئیجی شایسته‌اش است که منتظرش بمانیم و امیدوارم او تصمیم به ماندن در میلان بگیرد.

در این میان اسکای ایتالیا نیز در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده که میلان نشانه‌هایی از دوناروما دریافت کرده که حاکی از تمایل او به تمدید قرارداد است.

گفته می‌شود میلان در این مرحله به قدری مطمئن است که تمام مذاکرات برای جذب دروازه‌بانی دیگر را متوقف کرده است. به نظر می‌رسد همه باید منتظر پایان جام ملت‌های اروپا زیر 21 سال باشند زیرا دوناروما در ترکیب تیم ملی ایتالیا بازی حساسی مقابل اسپانیا دارد. خود دوناروما نیز روز گذشته سکوتش در این چند هفته را شکست و در سخنانی کوتاه در مورد آینده‌اش صحبت کرد.

وی در نشست خبری بازی با اسپانیا در مورد حاشیه‌های اخیر گفت: «من آسوده خاطرم و در آرامش به سر می‌برم. تنها تمرکز من روی بازی فردا مقابل اسپانیاست و پس از اتمام رقابت‌های یورو، در مورد آینده‌ام در میلان تصمیم‌گیری خواهم کرد.»

در عین حال روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شده خانواده دوناروما از او می‌خواهند قراردادش را با میلان تمدید کند.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز تائید کرده که در طول هفته آینده جلسه‌ی جدیدی با میلان برگزار خواهد شد. حتی مدیر ورزشی میلان، میرابلی نیز از خوشبینی در مورد شرایط دوناروما گفته است. با این حال شاید تنها مانع تمدید قرارداد دوناروما با میلان رابطه بد رایولا و میرابلی و البته رابطه خوب دوناروما و رایولا باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها