مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ثبت ماهانه 68 هزار ازدواج در سال گذشته گفت: در سال 95 با افزایش ده هزار موردی ازدواج در هر ماه مواجه بوده‌ایم. ناصر صبحی‌قراملکی در گفت‌وگو با مهر افزود: طرح ارائه آموزش‌های تخصصی ازدواج به 750 هزار زوج در آستانه ازدواج با مشارکت 2500مربی و مشاور ازدواج و خانواده آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۵۴

وی با بیان این‌که استان‌هایی مثل البرز، مازندران، خراسانشمالی، کردستان و کرمانشاه کمترین آمار ازدواج را ثبت کردند، تاکید کرد: برای آموزش‌های پیش از ازدواج در این استان‌ها برنامه ویژه‌ای داریم.

این مقام مسئول عنوان کرد: با وجود این‌که آمار ازدواج کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اما در کل کشور شاهد یک خیز در افزایش ازدواج هستیم که این موضوع خود را در میانگین آمار ماهانه ازدواج نشان می‌دهد.

صبحی با بیان این‌که در سال 94 به طور میانگین هر ماه 58 هزار ازدواج در کل کشور ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این آمار در سال 95 با افزایش ده هزار موردی به رقم 68 هزار ازدواج در هر ماه رسید که نشان دهنده افزایش گرایش جوانان به ازدواج است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با ادامه روند فعلی و ارائه خدمات مشاوره و همچنین دیگر ملزومات ازدواج جوانان، شاهد تداوم افزایش آمار ازدواج در سال 96 باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها