تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری 6 بر صفر در خانه وولفسبورگ قهرمان شد آن هم در پایان هفته 31 و 3 هفته مانده به پایان رقابت‌ها. بایرن به لطف 3 امتیاز این برد شیرین و پرگل، امتیاز خود را به 73 رساند و بالاتر از لایپزیگ 63 امتیازی ایستاد و قهرمان شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۲۴

این برد و این قهرمانی زودهنگام، تنها مرهمی بود که می‌توانست زخم بازیکنان بایرن و هوادارانش را التیام دهد. آنها برای سه‌گانه این فصل می‌جنگیدند و با داشتن مربی بزرگ و پرافتخاری مانند کارلو آنچلوتی رسیدن به این آرزو، دور از انتظار هم نبود؛ اما تمام رویاها به فاصله یک هفته از بین رفت. ابتدا در دیداری که داور نقشی تعیین‌کننده در آن داشت، در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر رئال مادرید حذف شد و سپس نوبت به نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان رسید تا در آن مسابقه هم برابر دورتموند شکستی خانگی را تجربه کنند. به این ترتیب آنها فقط بوندس لیگای این فصل را داشتند و شنبه‌شب به آن رسیدند. داوید آلابا (18)، روبرت لواندوفسکی (35 و44)، آرین روبن (66)، توماس مولر (79) و جاشوا کیمیچ (85) جشنواره‌ای از گل راه انداختند تا قرمزهای باواریایی با این پیروزی پرگل همه چیز را فراموش کنند و بیست و هفتمین قهرمانی خود را در بوندس‌لیگا یک جشن بگیرند. آنها از این نظر پرافتخارترین تیم آلمان محسوب می‌شوند. دینامو برلین با 10 قهرمانی، نورنبرگ با 9 قهرمانی و دورتموند با 8 قهرمانی، فاصله‌ای نجومی با بایرن دارند و به زندیکی افتخارات این تیم هم نمی‌رسند.

اگرچه باشگاه و هوادارانش سعی کردند خود را از این قهرمانی بسیار خوشحال نشان بدهند؛ اما همه می‌دانند که تنها یک قهرمانی آن هم در بوندس‌لیگا یک، سقف آرزوها و رویاهای مدیران بلندپرواز بایرن نیست. آنها می‌خواهند آنچه اولی هوینس در بایرن به دست آورد توسط مربی پرآوازه‌ای مانند کارلتو محقق شود.

آنچلوتی: خیلی خوش‌شانسم

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6 بر صفر مقابل وولفسبورگ و قهرمانی زودهنگام بایرن از خانواده بایرن تشکر کرد: خیلی خوشحالم. خوش شانسم که در این باشگاه فوق‌العاده و با این بازیکنان و هواداران شگفت‌انگیز کار می‌کنم. من از حمایت قاطع کارل هاینس رومینیگه و مجموعه باشگاه برخوردارم. این مساله برای یک مربی خیلی مهم است و باید از باشگاه تشکر کنم. امروز انگیزه ما خیلی بالا بود. البته دو هفته اخیر خیلی سخت گذشت؛ اما ما از آن به عنوان انگیزه استفاده کردیم. حالا باید از این لحظه لذت ببریم. اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم در چمپیونزلیگ و جام حذفی خوش‌شانس‌تر باشیم. می‌توانیم از این مساله درس بگیریم و فصل بعد بهتر کار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها