برادران دو قلو که در پوشش مسافربر زنی جوان را ربوده و پس از سرقت اموالش مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۲۴

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 15 فروردین امسال و به دنبال شکایت زنی جوان در کلانتری 144 تهرانپارس آغاز شد. زن جوان مدعی بود دو سرنشین خودروی ال 90 او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت همراه با آزار و اذیت» و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

خانم جوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش گفت: شامگاه چهاردهم فروردین از میادن هفت حوض به مقصد فلکه اول تهرانپارس سوار یک دستگاه خودروی ال 90 سفیدرنگ شدم . راننده و سرنشین خودرو که حدود 30 ساله بودند، بعد از طی مسافت کوتاهی تغییر مسیر دادند. ناگهان سرنشین جلو به صندلی عقب خودرو آمد و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. در ادامه راننده ال 90 نیز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت گوشی تلفن همراه، یک زنجیر و گوشواره طلا، در خیابان اتحاد مرا از خودرو بیرون انداخته و فرار کردند.

شناسایی دوقلوهای شیطان صفت

با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه از کارآگاهان تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دو متهم پرونده را آغاز کرد . در نخستین گام با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس قرار داد، خودروی متهمان شناسایی شد. مالک خودرو مردی 60 ساله بود که خودروی ال 90 را در اختیار پسران دوقلوی خود به نام‌های حامد و حمید 30 ساله قرار داده بود.

دستگیری دوقلوها

با شناسایی تصاویر حامد و حمید از سوی شاکی پرونده، دستگیری این دو نفر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. در بررسی سوابق حامد و حمید، مشخص شد آنها از مجرمان سابقه دار در زمینه زورگیری و سرقت خانه هستند که بتازگی در زمینه خرید و فروش و نگهداری موادمخدر نیز فعال شده‌اند. 19 فروردین وقتی حمید قصد داشت خانه شان را ترک کند، ماموران او را دستگیر کردند.

اعترافات سیاه

حمید پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی به اقدام شیطانی و سیاه خود و برادرش اعتراف و در اظهاراتش عنوان کرد: شب حادثه همراه حامد با خودرو ال 90 پدرمان بیرون رفتیم. در میدان هفت حوض، خانم جوانی را به عنوان مسافر سوار کردیم. حامد راننده بود و من در صندلی جلو نشسته بودم که ناگهان در حین حرکت، من از صندلی جلو به عقب رفتم و با تهدید چاقو و کتک زدن زن جوان، اموال وی شامل کیف، انگشتر و گردنبند طلا و گوشی تلفن همراه زن جوان را سرقت کردیم و در ادامه با تهدید و زور او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. وی ادامه داد: در انتهای بزرگراه قدیم اسبدوانی لحظه‌ای توقف کردیم و جایم را با برادرم عوض کردم. من پشت فرمان نشستم و حامد زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داد.

با اعترافات حمید، مخفیگاه مجردی دو برادر در محدوده شرق تهران شناسایی و در شرایطی که حامد از دستگیری برادرش اطلاعی نداشت، او نیز در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، اظهارات و اعترافات برادرش را تائید کرد .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، هر دو متهم روانه زندان شدند. همزمان تحقیقات برای شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛‌ به همین خاطر از شکات احتمالی دعوت می‌شود برای شناسایی تصاویر متهمان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها