تراکتورسازی در تبریز متوقف شد، سرخابی‌های پایتخت خوشحال

استقلال به دنبال ششمین برد پیاپی

استقلال تهران و سیاه‌جامگان مشهد در شرایط کاملا متضادی به هم رسیدند؛ جوانان آبی روی ابرها راه می‌روند و در مقابل نفس تیم مشهدی برای سقوط به شماره افتاده است !
کد خبر: ۱۰۰۸۰۲۴

هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی پیگیری می‌شود که شرایط یک دیدار امروز در نوع خود جالب توجه است؛ سیاه‌جامگان در حالی مهمان استقلال تهران است که در هفته‌های گذشته حتی عشق و علاقه خداداد عزیزی هم نتوانست اوضاع را به سود تیم سیاه‌جامگان مشهد تغییر دهد و شرایط بحرانی این تیم که یک پای آن مشکلات مالی است کار را به جایی رساند که غزال هم عطای کار را به لقایش بخشید.

حالا سیاه‌جامگان سراغ مربی سنتی و کارکشته دیار خراسان اکبر میثاقیان رفته‌اند و امیدوارند به لطف تجربه این مربی در لیگ برتر بمانند، با این حال شرایط طوری است که بعید به نظر می‌رسد این تیم به راحتی بتواند از بحران خارج شود. این تیم امروز مهمان تیم اوج گرفته استقلال است و در هفته‌های آتی به ترتیب سه دیدار سخت برابر سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان دارد. در چنین شرایطی اگر میثاقیان بتواند امروز نوار موفقیت‌های استقلال را قطع کند می‌تواند امیدوار باشد با یک شوک روحی به استقبال هفته‌های پر استرس بعدی برود در غیر این صورت شرایط همچنان بغرنج خواهد بود.

تیم مشهدی در شرایطی هشت بازی پیاپی است که طعم پیروزی را نچشیده که استقلال در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد. این تیم در هر پنج بازی پیاپی قبلی در لیگ سه امتیاز شیرین کسب کرده و برای ادامه درخشش در لیگ آماده است. استقلالی‌ها هرچند از رقیب دیرینه 10 امتیاز عقب هستند، اما همچنان خود را بخت قهرمانی می‌دانند . این موضوع شرایط را برای سیاه‌جامگان سخت‌تر هم می‌کند، باید دید تجربه میثاقیان حریف بلندپروازی جوانان آبی می‌شود یا با پایان بازی ششمین برد پیاپی به نام تیم منصوریان ثبت می‌شود.

توقف تراکتورسازی

هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی از دیروز آغاز شد که تراکتورسازی تیم دوم جدول در یک دیدار حساس دو امتیاز خانگی را به رقیبانش تقدیم کرد!

تراکتورسازی در حالی پذیرای سایپای کرج بود که امیدوار بود با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی همچنان شانه شانه پرسپولیس پیشتاز حرکت کند و نفس استقلال تهران را پشت سر خود احساس نکند. با این حال عکس این ماجرا رخ داد. تیم تبریزی در عین ناباوری برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد تا از طرفی آبی‌های تهران این شانس را داشته باشند به یک امتیازی این تیم برسند و شاگردان برانکو نیز این بخت را داشته باشند فاصله خود را با تیم دوم جدول به 8 امتیاز برسانند. البته این شرایط در حالی رخ می‌دهد اگر سرخابی‌های پایتخت بتوانند سیاه‌جامگان و نفت را شکست دهند، در هر صورت تراکتوری‌ها 48 ساعت پر استرس را تجربه می‌کنند.

در دیگر بازی‌های دیروز پدیده مشهد 3 بر 2 از سد گسترش فولاد تبریز گذشت و جای سایپا را در رده یازدهم گرفت.

همچنین صبای قم در برابر مهمانش فولاد خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد تا با 21 امتیاز در رده چهاردهم لیگ باقی بماند و همچنان کاندیدای سقوط باشد.

این در حالی بود که صنعت نفت آبادان موفق شد یک بر صفر پیکان تهران را با شکست بدرقه کند تا امیدوارانه به استقبال هفته‌های آینده برود.

برنامه ادامه بازی‌های هفته 23

شنبه 14 اسفند 95

استقلال خوزستان - ماشین‌سازی تبریز ساعت 16 ، ورزشگاه غدیر اهواز، داور: علیرضا فغانی

استقلال تهران- سیاه‌جامگان مشهد ساعت 17:25 ورزشگاه آزادی تهران، داور: محمدحسین زاهدی‌فر

یکشنبه 15 اسفند 95

سپاهان - ذوب‌آهن ساعت 16، ورزشگاه نفش جهان اصفهان، داورر: تورج حق‌وردی

نفت تهران- پرسپولیس ساعت 17:25، ورزشگاه تختی تهران، داور: رضا کرمانشاهی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها