کمپانی اسنپ‌چت که اخیراً توانسته با اضافه کردن قابلیت ها و ویژگی های جدید به اپلیکیشن خود، تعداد کاربران فعال روزانه خود را به 150 میلیون نفر برساند، به تازگی یکی از استارت‌اپ های فعال در زمینه تکنولوژی واقعیت افزوده به نام Cimagine را با مبلغی بین 30 تا 40 میلیون دلاری خریداری کرد.
کد خبر: ۹۸۳۴۶۰
سرمایه‌گذاری میلیاردی اسنپ‌چت روی واقعیت افزوده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات، این استارتاپ که 4 سال از تاسیس آن می گذرد، توانسته پلتفرمی مبتنی بر فناوری نوظهور واقعیت مجازی را طراحی کند که به کاربران این امکان را می دهد تا محصولاتی را که قصد خرید آن را دارند، در محل مورد نظر تجسم کنند.

بر اساس آخرین گزارش ها، این استارت‌اپ هم اکنون با کمپانی هایی همچون Jerome's و Direct Shop که به ترتیب در زمینه فروش مبلمان و خرده فروشی فعالیت دارند و همچنین کمپانی کوکاکولا در حال همکاریست تا با استفاده از پلتفرم موبایل مبتنی بر فضای ابری خود به این شرکت ها در ارتقای قابلیت وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی آن ها کمک کند و فروش بیشتری را برای این سه کمپانی به ارمغان آورد.

اما اکنون و با اضافه شدن این استارت‌اپ به زیرمجموعه اسنپ چت، به نظر می رسد که این کمپانی از تکنولوژی واقعیت افزوده به منظور راه اندازی کمپین ها مختلف و همچنین بازاریابی های موثرتر به منظور جذب هر چه بیشتر کاربران استفاده خواهد کرد.

از طرفی دیگر، اخیراً اسنپ چت تصمیمی بزرگ را برای ورود به بازار بورس نیویورک اتخاذ کرده و پرونده های لازم را تحویل مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا داده است. گفته می شود که اسنپ چت از ماه مارس 2017 به بورس نیویورک راه خواهد یافت که این امر منجر به افزایش ارزش این کمپانی به 20 الی 25 میلیارد دلار خواهد شد.

البته لازم به یادآوریست که به تازگی این کمپانی نام خود را از اسنپ چت به اسنپ تغییر داده و هدف خود از این اقدام را تنوع خدماتی که قرار است در آینده ارائه کند، عنوان کرده است. یکی از این محصولات، عینک هوشمندی تحت عنوان Snaptacles است که به دو لنز کوچک در گوشه قاب عینک برای فیلم برداریم مجهز شده است.

این شرکت در طی ماه های اخیر، استارت‌اپ های دیگری را نیز خریداری کرده است که از میان آن ها می توان به مواردی همچون Flite (استارت اپ فعال در حوزه تبلیغاتی)، Seene (استارت اپ فعال در فناوری بینایی کامپوتری) و Britstrips (استارت اپ فعال در حوزه ساخت اموجی) اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها